دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رکورد تاریخی تولید محصولات زنجیره «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران جابه‌جا شد
برای نخستین بار در تاریخ راه‌اندازی شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، با ثبت رکوردی تازه، تولید تجمعی محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات به رقم بی‌سابقه یک میلیون و 104 هزار تن در سال 99 رسید.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شانا، پس از اجرای پروژه‌های متنوع و متعدد رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در پتروشیمی شهیدتندگویان به‌عنوان بزرگترین زنجیره ارزش تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات، رکورد تولید این محصولات پلیمری در سال «جهش تولید» شکسته شد.

بر این اساس، برای نخستین بار در تاریخ راه‌اندازی پتروشیمی شهیدتندگویان، سال 99 تولید تجمعی محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات به رقم بی‌سابقه یک میلیون و 104 هزار تن رسیده است.

همزمان با ثبت رکورد بی‌سابقه تجمعی تولید پتروشیمی تندگویان در سال 1399، اسفندماه پارسال هم مجموع تولید تجمعی به حدود 104 هزار تن رسید و برای دومین‌ماه پیاپی (بهمن و اسفند) تولید ماهانه از مرز یکصد هزار تن گذشت.

این درحالی است که بهمن‌ماه پارسال هم پتروشیمی شهیدتندگویان به تولید بالغ بر 103 هزار و 975 تن دست یافته بود و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از پروژه‌های رفع موانع تولید در دست اجرا، در سالی که ازسوی مقام معظم رهبری به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، شاهد ثبت رکورد جدید تولید باشیم./ شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟