جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۰ دى ۱۳۹۹ 0 607

مدیرعامل پتروشیمی شهیدتندگویان خبر داد

افزایش 18 درصدی تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران

افزایش 18 درصدی تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» ایران
مدیرعامل پتروشیمی شهیدتندگویان به افزایش 18 درصدی نسبت تولید به ظرفیت نصب‌شده محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: متنوع‌سازی سبد تولید محصولات با عرضه گریدهای جدید، حمایت از سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای بی‌نیازی از واردات قطعات یدکی و تجهیزات با هدف کاهش ریسک تولید از مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرای این شرکت پتروشیمی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شانا، رضا قاسمی‌شهری در دیدار با رئیس و اعضای اتحادیه سراسری صنایع پایین‌دستی پتروشیمی کشور با اشاره به نقش و جایگاه محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات در تأمین مواد اولیه صنایع پزشکی، نساجی، بسته‌بندی موادغذایی و...، خواستار تأمین نیازهای بازار با مشارکت تشکل‌های صنفی و پتروشیمی‌ها شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان با اعلام اینکه فعالیت‌های این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات توسعه‌محور و پروژه‌محور است، تصریح کرد: ارتباط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها، افزایش نسبت تولید به ظرفیت اسمی از 67 درصد سال 97 به 85 درصد در سال «جهش تولید»، عرضه گریدهای جدید و متنوع همچون گرید چادر مشکی، LOW MELT، حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان قطعات یدکی، ماشین‌آلات ثابت و دوار با هدف کاهش ریسک تولید و صرفه‌جویی ارزی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرای پتروشیمی شهید تندگویان است.

حسین دُر، رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های تأمین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی کشور در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های پتروشیمی شهیدتندگویان به‌ویژه در تولید گریدهای جدید و همکاری مثبت و سازنده این شرکت با تولیدکننده‌های داخلی، خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر اتحادیه با پتروشیمی تندگویان در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهش و فناوری شد.

وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون کشور به محصول مهم و راهبردی پت، توسعه پتروشیمی شهیدتندگویان و افزایش ظرفیت تولید آن موضوعی مهم و حیاتی است که امیدوارم با درایت مدیران و تعهد و تخصص کارکنانش این موضوع همانند گذشته با جدیت پیگیری شود.

رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی کشور با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی با هدف تسریع در فرآیند ساخت شهرک‌های پتروشیمی در مناطق ویژه اقتصادی، تأکید کرد: احداث پارک پتروشیمی‌ها و شهرک‌های پتروشیمی در مناطق ویژه اقتصادی مزیت‌هایی همچون نزدیکی به دریا و آب‌های آزاد، نزدیکی به شرکت‌های پتروشیمی و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل را به همراه دارد و زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

دُر یادآور شد: ساخت و توسعه شهرک‌های تخصصی پتروشیمی افزون بر اشتغال و ارزآوری، رشد صنایع پایین‌دستی، تکمیل زنجیره‌های ارزش زمینه‌ساز بی‌نیازی از واردات بعضی از محصولات و گریدهای پلیمری و پتروشیمیایی خواهد شد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟