پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عدم خرید از بورس کالا به منزله کاهش سهمیه ها نیست
برخی از تولیدکنندگان با اعلام اینکه عدم خرید مستمر مواد اولیه از بورس کالا، باعث کسر سهمیه‌ی آنها می‌شود، خود را موظف به خرید حداکثر سهمیه خود می دانند.

به گزارش ویکی پلاست، در پی این نگرانی بنا بر اطلاعات موثق، لازم نیست حتما تولیدکنندگان همه سهمیه خود را خرید کنند و عدم خرید، برابر با کسر سهمیه نیست. طبیعتا در صورت عدم خرید، در سامانه جامع تجارت، مابه ازای فروش نیز وارد نمی شود و سهمیه تولیدکنندگان به قوت خود باقی می ماند و تغییری در آن صورت نمی گیرد.

در برخی ماه ها، بسته به سیاست های تولید، برخی تولیدکنندگان یا برنامه خرید ندارند یا با توجه به شرایط نقدینگی، امکان خرید از بورس کالا را پیدا نمی کنند. لذا این ذهنیت ایجاد شده است که در صورت عدم خرید، سهمیه آن ها کسر یا معلق می شود.

با توضیحات بالا و پیگیری های انجام شده، این برداشت از خرید مواد اولیه، درست نیست و عدم خرید باعث کسر سهمیه تولیدکنندگان نخواهد شد.

  • لطفا چنانچه آمار فروش خود را به صورت منظم در سامانه جامع تجارت ثبت کرده اید و به علت عدم خرید از بورس کالا، سهمیه شما تعلیق شده، این فرم را کامل کنید. اطلاعات شما محفوظ است و به وزارت صمت، منعکس می شود.
زمان شرکت در این فرم به پایان رسیده است
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 93%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
علی کارنما چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹
عملا دیدیم که در زمان های بحرانی سهمیه رو بر اساس میانگین خرید 24 ماه گذشته محاسبه کردن و بعضی وقتها حتی بعد از گذشت فصل پیک مصرف سهمیه ها اصلاح نشدن، ارسال پاسخ
شرکت نوآوران پلاستیک صداقت ناصری چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام
دقیقأ همین اتفاق اینهفته برای شرکت من افتاده
و بخاطر نخریدن در سه ماه گذشته ،اینهفته سهمیه مارو کاهش دادن
اینکه سه ماه نتونستیم سهمیه مان راحرید کنیم اولا گرانی مواد که باعث شد مشتریهای ما که عمدتأ شرکتهای تولید آب معدنی هستن وقیمت بالای پریفرم برایشان توجیح نداشت و از طرفی سرما و از طرف دیگر وجود کرونا همه دست به دست داد نتوانیم چندماه گذشته خرید کامل داشته باشیم آنوقت به دلیل نخریدن سهمیه سازمان صنایع میگوید وزارت خانه بهمین خاطر سهمیه شمارو کم کرده ارسال پاسخ
صدر پلاستیک چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام از همه غیر شفافتر عملکرد سیستم افق است که اعلام رسمی نکرده‌اند مبنای محاسبه سهمیه را واز همه مهمتر اینکه مبنای فروش ریالی است نه کیلویی یعنی مبنای فروش باید ۲۵ در صد بالای خرید باشد که این در بعضی صنایع مثل نایلون و نایلکس حداکثر ۱۰ الی ۱۲ درصد است و اساسا باید میزان خرید به کیلو و فروش به کیلو مورد بررسی قرار بگیرد و به همین دلیل سهمیه را کاهش داده اند

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟