چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مریلند به عنوان اولین ایالت آمریکا بسته بندی غذایی فومی را ممنوع می کند
این هفته در ایالات متحده، مریلند به اولین ایالت تبدیل خواهد شد که استفاده از ظروف فومی را ممنوع می کند.

گروه ترجمه ویکی پلاست | محصولات ممنوع در مریلند شامل فنجان، بشقاب، ظروف بسته بندی و سینی خواهد بود. این قانون که در جلسه قانونگذاری ایالتی 2019 تصویب شد، از اول اکتبر اجرایی می شود و شامل مواردی مانند لیوان، بشقاب، ظروف حمل و سینی است.

این قانون کسب و کارهایی که خدمات غذایی می دهند و همچنین سایر مشاغل و موسساتی را نظیر مدارس و آموزشگاه ها که از این محصولات استفاده می کنند، تحت تأثیر قرار می دهد.

مهلت اصلی برای توقف استفاده از این محصولات اول ژوئیه بود، اما در 11 ژوئن  به دلیل شیوع کرونا، آن را عقب انداختند. البته چندین منطقه در مریلند قبلاً ممنوعیت های استفاده از فوم را اعمال کرده اند، از شهرهای مونتگمری و پرنس جورج.

نماینده دموکرات بروک لیرمن، حامی اصلی لایحه مجلس، هنگام تصویب در سال 2019 به CNN گفت: « پلاستیک های یکبار مصرف در حال غلبه بر اقیانوس ها و خلیج ها و محله های ما هستند».

وی همچنین اعلام کرد: « ما باید اقدامات چشمگیری را شروع کنیم تا برای نسل های آینده محیطی پر از حیات وحش و فضای سبز را باقی بگذاریم».

او قبلاً دو بار این لایحه را پیشنهاد کرده بود اما معتقد است افکار عمومی متوجه تشخیص مشکلات ناشی از پلاستیک شده است.

با این حال ، شورای شیمی آمریکا ، انجمن صنفی تولیدکنندگان مواد شیمیایی، مخالفت خود را با این قانون اعلام کرد. این شورا در بیانیه ای اعلام کرد:

« بسته بندی و ظروف فوم پلی استایرن برای صاحبان کسب و کار و مصرف کنندگان، انتخابی مقرون به صرفه و مطابق با محیط زیست را ارائه می دهد که برای محافظت از غذا و جلوگیری از اتلاف مواد غذایی ایده آل است، به ویژه هنگامی که برای خدمات غذا استفاده می شود. بسته بندی فوم به طور کلی بیش از 90 درصد هوا است و دارای اثرات زیست محیطی سبک تر از گزینه های دیگر است».

اگر اداره محیط زیست مریلند تشخیص دهد که اعمال این قانون یک مشکل عملی در این شرایط منحصر به فرد ایجاد می کند، کسب و کارهای خدمات غذایی و مدارس می توانند تا یک سال درخواست معافیت کند.

این تغییر در شرایطی صورت می گیرد که صنعت غذا در تلاش است تا ماه های غذاخوری بسته خود را بازیابی کند و بیشترین فروش هنوز از طریق مشتری های خارج از خانه یا بیرون بر انجام می شود.

مریلند وارد مرحله 3 بازگشایی شد که به رستوران ها اجازه داد سالن های غذاخوری خود را از ظرفیت 50 درصد تا 75 درصد در 21 سپتامبر باز کنند. مدارس و آموزشگاه ها مجاز به بازگشایی شدند، اگرچه این امر به سیستم مدارس محلی بستگی دارد.

منبع: CNN
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟