پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

یکی از اعتراضات به حق تولیدکنندگان واقعی به خریدهای بورس کالا، انجام خرید توسط کدهایی است که هیچ فعالیتی ندارند و با در اختیار گذاشتن کد خرید خود به دلالان، باعث اختلال در بازار و نرسیدن مواد اولیه به واحدهای فعال و تولیدکنندگان واقعی هستند.

به گزارش ویکی پلاست، حالا با تصمیم جدید وزارت صنعت برای راستی آزمایی اطلاعات و ظرفیت تولیدی اعلام شده، کارخانه ها بر اساس برق مصرفی، نیروی انسانی و ارزش افزوده پرداختی، توسط سازمان حمایت، مورد راستی آزمایی قرار می گیرند.

قرار است اطلاعات واحدهای تولیدی مثل ظرفیت تولید ماهانه اعلام شده که بر اساس آن سهمیه مواد اولیه در نظر گرفته می شود، هر سه ماه توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، راستی آزمایی شود.

برق مصرفی، مؤید فعال بودن ماشین آلات است، نیروی انسانی نیز بر اساس لیست بیمه واحدها راستی آزمایی می شود و ارزش افزوده نیز مشخص می کند که واحدها، محصول تمام شده خود را به فروش رسانده اند یا خیر.

این روشی است که به کمک آن می شود از ورود کدهای غیرفعال در بورس، جلوگیری کرد و در صورت اجرای درست این تصمیم، مواد اولیه را به دست تولیدکنندگان واقعی رساند.

با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار که توسط معاون امور اقتصادی وزیر صنعت تشکیل شده، سهمیه واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک بر اساس عملکرد سال 96 است. برای واحدهای جدید نیز بین 50 تا 70 درصد ظرفیت اعلام شده، توسط سازمان حمایت مورد بررسی و راستی آزمایی قرار می گیرند.

البته بهتر است برای انجام دقیق و صحیح این تصمیم، شاخص های برق مصرفی، نیروی انسانی و ارزش افزوده، به صورت خودکار در سامانه بهین یاب ثبت شود تا دسترسی برای کسانی که از روی اطلاعات این سامانه، تصمیم گیری می کنند باز باشد و به صورت مستمر، واحدهای غیرفعال از فعال قابل تشخیص باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
علی احمدی سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
آیا در سایر کشورها هم همینقدر سیستم مافیایی و بازرسی و غیره دارند یا کل و هموم همه چیز آزاد است . بنظر من اینکارها همینطور که سالیان سال است که جواب نداده مثل 30 سال گذشته . فقط باعث رانت بازی و گشودن دستهای پنهان خواهد شد . در تمام دنیا نه قیمت تحمیلی است و نه خرید تحمیلی و نه فروش . بازار آزاد و تجارت جهانی در مملکت ما همه چیز را میخواهند دیکته کنند بهمین دلیل همه کارها به خنثی میخورد و جواب نمیدهد علت آن هم اینست کسانی که تصمیم میگیرند ذی نفع میباشند . بنظرم ما هیچ کمبودی نداریم بجز یک چیز آنهم وطن پرست میباشد.

ما حدود صد کارگر داشتیم درحال حاضر 12 نفر در این چند سال یک مسئول پیدا نشده علت را بپرسد و کمک کند چرا که همه دنبال دسته بازی و تقسیم مدیریت و تقسیم سهم برای خودشان و گروهشان میباشند .

با تشکر ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟