جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بازگشت به تولید استایرن پارس از هفته آینده
واحد استایرن پتروشیمی پارس که به دلیل تعمیرات اضطراری از مدار تولید خارج شده است تا هفته آینده تولید خود را از سر می گیرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، چند واحد پتروشیمی پارس از جمله واحد استایرن این مجتمع پتروشیمی که قرار بود در آذرماه به اورهال بروند به دلیل برخی شرایط به وجود آمده به تعمیرات زودهنگام اضطراری رفتند و هرچند که صنایع پایین دستی پتروشیمی بطور موقت برای تامین نیازهای خود با مشکلاتی مواجه شدند، اما روند تامین نیاز آنها تداوم دارد.

بر اساس این گزارش، دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی پتروشیمی پارس تا هفته آینده واحد استایرن وارد مدار تولید خواهد شد و نیاز کامل پایین دستی در این بخش تامین می شود.

گفتنی است؛ پتروشیمی پارس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قراردارد و کل سرمایه­ گـذاری ارزی انجام شده برای ساخت آن 720 میـلیون دلار و سرمایه­ گذاری­ ریـالی انجام شده 2835 میلیارد ریـال بوده است.

پنجاه درصد سهام شرکت پلیمر آریاساسول نیز متعلق به شرکت پتروشیمی پارس است و شرکت پتروشیمی پارس از سه واحد تولیدی و یک­ بخش برون­ واحدی تشکیل شده است:

1- واحد استحصال اتان

2- واحد اتیل بنزن

3- واحد استایرن منومر

شرکت پتروشیمی پارس با ظرفیت اسمی سالیانه 4 میلیون 481 هزار تن محصولات پتروشیمیایی، شامل 1 میلیون 600 هزار تن اتان، 980 هزار تن پروپان، 570 هزار تن بوتان، 86 هزار تن گسولین، 645 هزار تن اتیل بنزن، 600 هزار تن استایرن منومر و 14 هزار تن مخلوط بنزن و تولوئن، بزرگترین واحد استحصال اتان کشور، یکی از بزرگترین صادر کننده گان LPG خاورمیانه، تنها تولید کننده و تامین کننده استایرن منومر داخل و یکی از بزرگترین صادر کننده های این محصول در دنیا است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 33%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟