یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیش ثبت نام 430 شرکت در ایران پلاست چهاردهم + جزئیات برگزاری
ایوب بنوی، مدیر برگزاری نمایشگاه ایران پلاست چهاردهم در نشست مشورتی با رسانه های صنایع پایین دست پتروشیمی اظهار داشت: تا کنون 430 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده اند. در گروه مواد اولیه و خدمات 114 شرکت، در گروه محصولات نهایی، 171 شرکت و در گروه در ماشین آلات ساخت ایران و واردکنندگان ماشین آلات 75 شرکت تاکنون اقدام به پیش ثبت نام کرده اند.

به گزارش ویکی پلاست، بنوی با اشاره به شرایط خاص نمایشگاه چهاردهم گفت: نمایشگاه دوره چهاردهم، به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، شرکت سهامی نمایشگاه ها تا خردادماه، نمایشگاهی در سال 99 برگزار نشد.

از خردادماه، شرکت نمایشگاه ها، تقویم نمایشگاهی را اعلام کرد و اولین نمایشگاه، نمایشگاه استارتاپ ها که در زمینه کرونا فعال بودند، برگزار شد و تا کنون ادامه داشته و نمایشگاه ها در حال برگزاری است.

وی افزود: ما هم مردد بودیم که نمایشگاه برگزار می شود یا خیر. بعد که اعلام شد با رعایت پروتکل ها نمایشگاه ها برگزار می شود، اقدامات اجرایی و اولیه نمایشگاه ایران پلاست آغاز شد.

بنوی در مورد مجری نمایشگاه چهاردهم گفت: ابتدا باید مجری نمایشگاه را با رعایت ضوابط مشخص می کردیم. مجری در دوره های قبل، شرکت سپنتاس کیش بود و در این دوره، شرکت دیگری با رتبه A انتخاب و همکاری را شروع کرده و در نیمه شهریور، پیش ثبت نام را آغاز کردیم. تا کنون بیش از 430 شرکت، اعلام آمادگی کرده اند و عده ای هم در روزهای آخر، پیش ثبت نام می کنند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پتروشیمی در مورد زمان آغاز ثبت نام نمایشگاه گفت: در هفته بعد (هفته سوم آبان 99) برای ثبت نام اصلی و جانمایی را آغاز خواهیم کرد و شرکت ها می توانند مکان غرفه خود را انتخاب کنند.

با توجه به تشدید تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، در کنار نمایشگاه فیزیکی، نمایشگاه مجازی را خواهیم داشت. شرکت های خارجی هم می توانند در نمایشگاه مجازی شرکت کنند.

بنوی در مورد شرایط حضور غرفه داران در نمایشگاه مجازی گفت: فقط شرکت هایی که در نمایشگاه به صورت فیزیکی حضور دارند می توانند در نمایشگاه مجازی هم حضور داشته باشند و این یکی از اقداماتی است که پیش بینی شده و احتمال می رود غرفه داران برای این نمایشگاه، هزینه ای پرداخت نکنند.

مدیر برگزاری ایران پلاست چهاردهم در مورد نوع بازدیدکنندگان اظهار داشت: به ظاهر شاید نقطه منفی باشد اما نمایشگاه هایی که از خرداد به بعد برگزار شده، دعوت بازدیدکنندگان اختصاصی است و قطعا میزان بازدیدکننده نسبت به دوره های قبل کمتر خواهد شد و عده ای که معمولا مشتری اصلی نیستند و مخاطبین هدف نیستند، از جمع بازدیدکنندگان این دوره، حذف خواهند شد و تنها، کسانی که از قبل ثبت نام کرده اند و کارت دریافت کرده اند، امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

این موضوع کار ما را سخت تر کرده است اما با حضور هیئت های خارجی و تجاری، عمدتا اعلام آمادگی کرده اند که حضور داشته باشند در نمایشگاه از افغانستان و عراق و کشورهای آسیای میانه و امسال هم میزبان این مهمانان خواهیم بود.

وی در خصوص هزینه های ارزی و ریالی مشارکت در نمایشگاه هم اعلام کرد که برای غرفه گذاران ایرانی، غرفه های خودساز 165 هزارتومان به ازای هر متر و 185 هزارتومان به ازای هر متر برای غرفه های پیش ساخته است. این اعداد برای مشارکت کنندگان خارجی به ترتیب 260 و 270 یورو است.

به گفته بنوی، در حوزه اطلاع رسانی ایران پلاست 1399، هم مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی هم شورای سیاستگذاری نمایشگاه، بحث جدی ای روی حضور رسانه ها دارند که انتظار داریم اصحاب رسانه، حامی رسانه ای این نمایشگاه باشید.

وی افزود: دیدگاه من این نیست که با رسانه های صنایع پایین دستی، فقط در ایام نمایشگاه ارتباط داشته باشیم و این ارتباطات باید در طول سال برقرار باشد و از ظرفیت رسانه ای صنایع پایین دست، استفاده شود و این ارتباط و تعامل برقرار باشد.

رییس روابط عمومی NPC در نحوه اجرای پروتکل ها در ایران پلاست چهاردهم گفت: در خصوص پروتکل ها و اینکه مورد نقد قرار بگیریم که چرا نمایشگاه ایران پلاست برگزار شد و اینکه چرا دنبال برگزار نمایشگاه هستیم، شخصا تا وقتی از نمایشگاه های دایر در شرکت نمایشگاه ها بازدید کردم، یکی از جاهایی که حس امنیت کردم، نمایشگاه بود. هم ازدحام جمعیت نبود و بازدیدکنندگان، تخصصی بودند و پروتکل ها رعایت شده بود و همه این پروتکل ها اجرا می شد.

وی افزود: دستگاه تب سنج، اندازه گیری اکسیژن خون و ضدعفونی کردن و رعایت استفاده از ماسک برای بازدیدکنندگان و غرفه داران، بسیار سختگیرانه رعایت می شد و پذیرایی ها صرفا به صورت بسته بندی ارائه و جلسات هم با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شد و غرفه داران از این که بازدیدکنندگان تخصصی است، احساس رضایت می کردند.

به گفته بنوی، شرکت سهامی نمایشگاه ها از زیر مجموعه سازمان های وزارت صمت است و این شرکت هم وقتی نمایشگاهی دایر هست نشان دهنده این است که آن نمایشگاه شرایط برگزاری را داشته است.

موضوع دیگر، در بحث جانمایی ها و سالن های اختصاصی برای گروه های کالایی، 4 گروه کالایی پیش بینی شده: گروه کالایی مواد اولیه، ماشین آلات و ماشین سازان و محصولات نهایی و خدمات.

بنوی اظهار داشت: سالن های این گروه ها تخصصی است و برای هر کدام از این گروه ها، سایت را باز می کنیم که جانمایی انجام شود و تلاش خواهیم کرد رعایت عدالت شود و حقی از کسی ضایع نشود.

نمایشگاه ایران پلاست چهاردهم، از 5 تا 8 دی ماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، برگزار می شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟