جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مراقب جریمه ها باشید! نکات مهمی که بعد از تسویه بورس باید بدانید
کارگزاری ملل پویا در پستی، نکات مهمی که تولیدکنندگان و خریداران محصولات پتروشیمی بعد از تسویه باید به آن توجه داشته باشند را منتشر کرد.

به گزارش ویکی پلاست، اعلام پیمانکار حمل متعهد و پیگیر، واریز همزمان مبلغ قراداد و سایر هزینه ها اعم از مالیات بر ارزش افزوده، هزینه پالت و... از سوی خریدار محصولات پتروشیمی، مواردی است که خریداران محصولات پتروشیمی از بورس کالا، برای پیشگیری از جرایم، باید به آن توجه داشته باشند.

بر اساس محتوای پست کارگزاری ملل پویا، بیشتر عرضه کنندگان محصولات پتروشیمی در هفته های اخیر، بندی با عنوان اخذ جریمه های پلکانی در صورت عدم برداشت محصول پس از صدور حواله (حتی روزانه تا 5 درصد ارزش محصول باقی مانده) و همچینین الزامِ واریز همزمان مبلغ قراداد و سایر هزینه ها را در شروط عرضه های خود گنجانده اند، از این رو از مشتریان محترم تقاضامندیم جهت پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی نکات ذیل را حتما مد نظر قرار دهند:

1. طبق اعلام عرضه کنندگان در اطلاعیه عرضه؛ واریز هزینه مالیات همزمان با تسویه الزامی بوده و درصورت مشاهده عدم واریز در موعد مقرر، مسئولیت تأخیر در صدور حواله و جریمه های ناشی از انبارداری بر عهده مشتری خواهد بود.

شایان ذکر است انجام امور مربوط به تسویه،ثبت سفارش و صدور حواله فقط منوط به ارسال کلیه فیش‌های واریزی به صورت همزمان با هم است، لذا صرفا با واریز شدن مبلغ قرارداد یا صرفا ارزش افزوده حواله ای صادر نخواهد شد.

2. نام پیمانکار حمل را به صورت کامل به همراه محل تخلیه کالا (انبار ثبت شده در بهین یاب) در حاشیه فیش مالیات بر ارزش افزوده ذکر کنید. از خریداران تقاضا می شود با توجه به شرایط موجود و مشکلات پیش آمده برای خریداران در گذشته (تأخیر در بارگیری، نبود ماشین، عدم ارتباط خریدار با پیمانکار حمل و ...)  انتخاب پیمانکار حمل را به عهده کارگزاری نگذاشته و نسبت به انتخاب باربری مناسب و پیگیر شخصا اقدام فرمایند تا از نوبت بارگیری و حمل کالای خود هر لحظه با خبر باشند.

3. هنگام انتخاب پیمانکار حمل نسبت به مجاز بودن پیمانکار حمل جهت بارگیری از مجتمع عرضه کننده اطمینان حاصل نموده و همچنین نسبت به محل بارگیری کالا (انبار کارخانه و یا سایر شهرها) نیز توجه داشته باشند.
 
4. مدت زمان مورد نیاز جهت اعلام حواله از حداقل دو روز کاری تا حداکثر 3 روز کاری (در صورت رعایت نکات مربوط به تسویه) بسته به شرایط فروش مجتمع ها و همچنین ساز و کار صدور حواله در خود مجتمع تولیدی متغیر خواهد بود، از این رو مشتریان باید پس از گذشت زمان فوق نسبت به بارگیری محصول خود حتما با باربری هماهنگی لازم را به عمل آورند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 92%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟