دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

صعود گروهی قیمت های پایه
قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز در حالی توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی اعلام شد که دو رویداد مهم در قیمت گذاری های جدید دیده می شود.

به گزارش ویکی پلاست، امروز جای قیمت های پایه پلی استایرن مقاوم و معمولی در بین سایر قیمت ها خالی بود و عدم درج این قیمت ها توجه ها را به سمت دلیل عدم قیمت گذاری پلی استایرن ها جلب کرد.

دفتر توسعه صنایع تکمیلی در نامه ای به بورس (اصل نامه را اینجا بخوانید) اعلام کرده است که دیگر این گروه را قیمت گذاری نمی کند و خود مجتمع های پلی استایرن (تبریز، تخت جمشید، محب پلیمر و ...) رأسا قیمت ها را به بورس اعلام کنند.

نکته بعدی صعود گروهی همه قیمت ها است. SBR با 7.5 و 6 درصد رشد و افزایش قیمت 491 و 367 تومانی پیشتاز گریدها در بیشترین افزایش است.

بعد از SBR، گروه پر التهاب این روزها یعنی PET دیده می شود افزایش قیمت این گرید در بازار باعث اعتراض 6 انجمن و نامه آن ها به وزیر صنعت برای توقف صادرات مواد اولیه و پریفرم به بازارهای منطقه شد. PET با 4.6 درصد رشد و 265 تومان افزایش نسبت به هفته قبل، رتبه دوم افزایش قیمت های این هفته را به خود اختصاص داده است.

پلی اتیلن اکستروژن ایکس تری و PE100 هم با 3.1 درصد رشد یعنی 190 تومان افزایش، در رتبه های بعد قرار دارد.

این هفته همه کالاها افزایش قیمت داشتند و این افزایش در طیفی بین 7.5 تا 1.9 درصد رشد قرار دارد، هر چند که قیمت پایه دلار، همچنان همان 4200 تومان است.

در پیش بینی ها این میزان افزایش در گروه ها دیده نمی شد و باید دید دفتر توسعه صنایع تکمیلی کدام بازار را به عنوان مرجع محاسبه قیمت پایه، انتخاب کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟