شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

امضای قرارداد سفید چندین نفر از پرسنل شرکت بازرگانی جم
پتروشیمی جم از شركتهاي زیر مجموعه هاي وزارت کار، چندين نفر از پرسنل شرکت بازرگانی خود را به دلايل نامعلوم و بدون ارائه توضيحي اخراج کرد و در ادامه اقدام به انعقاد قرارداد سفيد با مابقي کارکنان خود کرده است.

در حالی که انعقاد قرارداد كار سفید بدون مشخص بودن حقوق و مزایا كاری خلاف قانون است، بعضی از شركت‌های زیر مجموعه وزارت كار به عنوان بزرگترین حامی و متولی بخش كارگری اقدام به نوشتن قرارداد كار سفید می‌کنند.

گزارشات رسیده حاکی از آن است که پتروشیمی جم از شركتهای زیر مجموعه های این وزارت خانه، چندین نفر از پرسنل شرکت بازرگانی خود را به دلایل نامعلوم و بدون ارائه توضیحی اخراج کرد و در ادامه اقدام به انعقاد قرارداد سفید با مابقی کارکنان خود کرده است.

بر اساس این گزارش وقتی این موضوع مورد اعتراض پرسنل قرار گرفت با رفتاری معایر با اخلاق اداری از سوی مسئولین ذیربط مواجه و و نهایتا تهدید شدند در صورت عدم امضا نسبت به اخراج آنها اقدام می گردد.

این در حالیست كه آثار و عواقب تصمیمات مربوط به كارگران به قدری در جامعه جدی، مهم و بارز است كه نمی توان به راحتی از كنار آن گذشت.

جا دارد وزیر كار به این موضوع ورود كند و از مسئولین این شركت توضیح بخواهد كه چگونه است در شركتی به این گستردگی و حجم سود بالا، سلایق شخصی و احتمالا حب و بغض های سیاسی در این شرایط بحرانی باعث بیكاری و سرگردانی جوانان این كشور شود و در سال جهش تولید كه مورد تاكید مقام معظم رهبری است موجب اخراج و بیكاری عده‌ای جوان شود.


منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟