دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ 0 722

دژپسند اعلام کرد؛

جزییات نحوه اعمال پاداش مالیاتی مودیان

جزییات نحوه اعمال پاداش مالیاتی مودیان
وزیر اقتصاد اعلام کرد: در صورتی که مودیان مالیاتی، مالیات سال بعد را زودتر پرداخت کنند به ازای هر ماه 1.5 درصد پاداش مالیاتی دریافت خواهند کرد که در مجموع یک سال، 3 واحد درصد از سود بانکی هم بیشتر است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایبِنا، فرهاد دژپسند صبح امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: سال گذشته بانک‌ها بیش از 900 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که از این رقم تنها 300 هزار میلیارد تومان جدید بود و مابقی آن تمدید و امهال مطالبات برای کمک به بخش خصوصی و تولید بود.

وی افزود: قرار نیست بازار سرمایه جایگزین بازار پول شود. بانک‌ها معوقات زیادی دارند و اگر همین رقم 600 هزار میلیارد تومانی تمدید تسهیلات نباشد، قدرت تسهیلات‌دهی بانک‌ها افزایش خواهد یافت.

رییس شورای گفتگو تاکید کرد: بانک‌ها برای اینکه مشکلی برای تولید و بخش خصوصی به وجود نیاید، این تسهیلات را امهال کرده‌اند و در قالب تسهیلات جدید ثبت کرده‌اند. وی ادامه داد: بانک‌ها عزم خود را برای واگذاری سهام و اموال مازاد خود جزم کرده‌اند و سامانه‌ای را حدود 10 ماه پیش با کمک معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد طراحی کردیم و شما هم کمک کنید تا موانع این موضوع رفع شود.

دژپسند گفت: برای تامین مالی بودجه حاضر نیستیم فشار مالیاتی را بر بخش خصوصی شناسنامه‌دار و خوش حساب افزایش دهیم، آن هم در شرایطی که در سال جنگ اقتصادی قرار داریم. وی تصریح کرد: در صورتی که مودیان مالیاتی، مالیات سال بعد را زودتر پرداخت کنند به ازای هر ماه 1.5 درصد پاداش مالیاتی دریافت خواهند کرد که در مجموع یک سال، 3 واحد درصد از سود بانکی هم بیشتر است.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: امسال قصد داریم هزار هزار میلیارد تومان تامین مالی داشته باشیم که باید 50 درصد آن از بازار سرمایه تامین شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟