یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

واریز تسهیلات کرونا به کارفرماها از شنبه آغاز می‌شود
معاون وزیر کار گفت: تاکنون 126 هزار بنگاه مشمول دریافت تسهیلات کرونا شناخته شده اند که تا به این لحظه 75 هزار پرونده در بانک‌ها تشکیل و واجدین از شنبه برای دریافت به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از مهر، عیسی منصوری امروز در نشست خبری اظهار داشت: برای مقابله با تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد و بنگاه‌های کشور، مقرر شد از سوی 20 بانک مبلغ 49 هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود 12 درصد اعطا شود که تاکنون مکانیزم عملی 44 هزار میلیارد تومان این رقم طی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: میزان تسهیلات به ازای هر فرد کارکن برای بنگاه‌های شدیداً آسیب‌دیده 12 میلیون تومان است.

بنگاه‌هایی که بالاجبار تعطیل شدند به ازای هر کارکن 16 میلیون تومان می‌گیرند و رانندگان مسافری (درون‌شهری و برون‌شهری) خویش‌فرما نیز مشمول وام 6 میلیون تومانی شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با 14 رسته اصلی و 550 زیررسته مواجه هستیم که یک میلیون و 200 هزار بنگاه می‌شوند.

منصوری گفت: تاکنون 228 هزار بنگاه در سامانه کارا ثبت نام و 126 هزار بنگاه واجد شرایط بوده‌اند که 238 هزار نفر اشتغال مشمول حمایت شده‌اند و حدود 75 هزار پرونده در بانک‌های 20 گانه تشکیل شده است.

از روز شنبه افراد متقاضی ثبت نام شده که پرونده‌شان به بانک ارسال شده به شعب منتخب خود مراجعه و تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده در اخذ ضمانت آسان گرفتیم. برای وام زیر 16 میلیون تومان فقط سفته یا چک، بین 16 تا 48 میلیون سفته با یک ضامن، تا 160 میلیون سفته با دو ضامن، 160 تا 200 میلیون سفته با سه ضامن و بالای 200 میلیون سفته و ضامن با بانک است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟