سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ 0 566

wikiplast.ir

مرز مهران بازگشایی شد

مرز مهران بازگشایی شد
معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام گفت: مرز تجاری مهران که از حدود سه ماه و نیم گذشته تاکنون به دلیل شیوع کرونا بسته شده بود، از دوشنبه 19 خرداد بازگشایی شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از همشهری آنلاین، محمد نوذری شامگاه یکشنبه 18 خرداد اظهار کرد: بازگشایی مرز مهران طی رایزنی‌ها و مذاکرات متعدد با طرف عراقی انجام شده و تنها مختص فعالیت تجاری و 2 روز در هفته است.

وی یادآور شد: بر این اساس، دوشنبه و چهارشنبه این هفته تمامی کامیون‌های مستقر در گمرک مهران تخلیه و توسط کامیون‌های عراقی بارگیری می‌شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام گفت: اما از هفته آینده، مرز تجاری مهران در روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال است و روزانه تا 250 تریلی تخلیه و بارگیری خواهد شد.

نوذری تاکید کرد: بازگشایی مرز مهران تنها مختص فعالیت تجاری است و زائران و مسافران از مراجعه به مرز مهران به منظور تردد به کشور عراق خودداری کنند.

مرز مهران تا اطلاع ثانوی بسته است

مهران یکی از اولین مرزهایی بود که پس از شیوع کرونا فعالیتش متوقف شد. البته در مورد دلیل تعطیلی مرز ابهاماتی نیز وجود داشت و کرونا علت اصلی این اقدام شناخته نشد. با این اوصاف، دولت عراق از همان زمان تصمیم به تعطیلی مرز زرباطیه (مهران) گرفت.

مسئولان استان ایلام نیز با توجه به شیوع کرونا موافق بودند که در خصوص تردد زائران به دلیل تجمع زیاد محدودیت‌هایی ایجاد شود، اما برای تجارت کالاها موافق تعطیلی نبودند.

تدابیری برای بازگشایی مرز انجام گرفت و رایزنی‌هایی نیز توسط مقامات گمرک مرز مهران و زرباطیه عراق انجام شد که ماحصل این نشست‌ها وعده بازگشایی مرز مهران توسط مقامات عراقی بود که سرانجام محقق شد.

شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟