شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تکلیف سهمیه های کمتر از ضرایب محموله روشن شد/ نحوه گرد شدن سهمیه
کمیته تخصصی پتروشیمی، تکلیف سهمیه های کمتر از ضرایب محموله را روشن کرد و بر اساس این مصوبه، خریداران با سهمیه های خرد، می توانند نحوه خرید خود را بدانند.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس مصوبه سی و ششمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی، سهمیه های بیشتر از 70 درصد ضرایب محموله، توسط دفتر آمار و فناوری اطلاعات داده های وزارت صنعت، به ضرایب محموله گرد می شود.

سهمیه های کمتر از 70 درصد ضرایب هم، توسط بورس تا سقف ضرایب محموله، تجمیع می شود.

این تصمیم را با یک مثال توضیح می دهیم. فرض کنیم ضریب یک محموله، 22 تن است و سهمیه بهین یاب یک تولیدکننده از این محموله 16 و سهمیه بهین یاب تولیدکننده ای دیگر، 8 تن است.

تولیدکننده ای که سهمیه 16 تنی دارد را در این مثال، تولیدکننده شماره 1 و تولیدکننده ای که سهمیه 8 تنی دارد را در این مثال، تولیدکننده شماره 2، نامگذاری می کنیم.

بر اساس این مصوبه، و سهمیه فرضی 22 تن، هر تولیدکننده ای که بالای 15.5 تن سهمیه داشته باشد به صورت خودکار، سهمیه اش به 22 تن، گرد می شود و می تواند هر نوبت یک محموله 22 تنی خرید کند.

سهمیه هایی که زیر 15.5 تن باشند، توسط بورس کالا تجمیع شده و برای مثال تولیدکننده شماره 2 که سهمیه اش، 8 تن است، در سه ماه، سهمیه وی به 24 تن می رسد و می تواند در سه ماه آینده، یک نوبت، یک سهمیه 22 تنی خریداری کند.


 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
فرزاد سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت سروران عزیز.یه سوال داشتم اینکه بعضی تولید کننده ها پروانه کسب صنفی دارن برای واحد تولیدیشون.بر حسب قانون هم اینا حتی ماهانه اگر ۱۰۰ تن هم مواد مصرف داشته باشن چون پروانه کسب صنفی دارن هر گرید رو اداره بازرگانی بیشتر از ۱۰ تن نمینویسن.اونوقت تکلیف این تولید کننده ها چی میشه؟ ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟