جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

استرداد مالیات بر ارزش افزوده سال 98 صادرکنندگان از اول خرداد
کنفدراسیون صادرات اعلام کرد: بنا بر پیگیری‌های به عمل آمده از بانک مرکزی و سازمان مالیاتی، استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات سال 98 از ابتدای خرداماه توسط سازمان مالیاتی آغاز خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایبِنا، بنا بر پیگیری‌های به عمل آمده از سوی کنفدراسیون صادرات ایران از بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی، سازمان امور مالیاتی استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات سال ۹۸ را از ابتدای خرداماه آغاز خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از ابلاغ شرایط رفع تعهد ارزی صادرات در سال 98 از سوی بانک مرکزی، گزارش آخرین وضعیت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان تا پایان فصل سوم سال 98( 30 آذرماه) از سوی این بانک به سازمان امور مالیاتی، ارسال شده است.

بر این اساس، عملیات استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان، از اول خردادماه ۹۹ از سوی ادارات مالیاتی سراسر کشور آغاز خواهد شد.

آن دسته از صادرکنندگانی که حداقل 70 درصد از مجموع ارزش ارزی کالاهای صادراتی خود (به استثنای صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی) در سال 1398 را به روش‌های اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به چرخه اقتصادی کشور بازگردانده باشند، 100 درصد اعتبار مالیات بر ارزش افزوده قابل قبول سهم کالاهای صادراتی را مسترد خواهند کرد و همچنین کل درآمد ناشی از صادرات آنها نیز با رعایت قوانین موضوعه، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهد بود.

تمامی صادرکنندگان فرصت دارند تا پایان تیرماه سال جاری نسبت به بازگشت ارز حاصل از صادرات سال 1398 خود اقدام کنند. در صورت عدم رفع کامل تعهد ارزی تا مهلت مذکور، متناسب با میزان بازگشت ارز، مشمول معافیت مالیاتی و استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده خواهند بود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟