جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

وزارت صمت مدعی پرداخت 32 هزار میلیارد تومان وام به تولیدکنندگان شد
وزارت صنعت، معدن و تجارت مدعی شد، بیش از 322 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط گذاشته شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، در جدول آماری که وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده است، آمده است؛ در دوره 11 ماهه پارسال تعداد 20 هزار و 459 فقره تسهیلات به ارزش 322 هزار و 736.2 میلیارد ریال در قالب تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد اختصاص یافت.

این وزارتخانه می افزاید: تعداد ثبت نام شدگان اولیه در سطح استان‌های کشور تعداد 15 هزار و 958 درخواست بود.

شمار معرفی شدگان به سیستم بانکی 9 هزار و 245 فقره درخواست برای اخذ 315 هزار و 343.3 میلیارد ریال تسهیلات بود که در چارچوب طرح های مرتبط به اقتصاد مقاومتی دنبال شد.

علاوه براین پرداخت تسهیلات در فرآیند رونق تولید تعداد سه هزار و 926 فقره به میزان 114 هزار و 176.9 میلیارد ریال تخصیص یافت.

همچنین پرداخت تسهیلات به شکل مستقیم توسط بانک ها در دوره مزبور تعداد 16 هزار و 533 فقره به میزان 208 هزار و 559.4 میلیارد ریال انجام شد.

وزارت صنعت پیش از این اعلام کرد: تسهیلات اعطایی برنامه تولید و اشتغال (تبصره 18) از ابتدای اسفند 97 تا پایان بهمن پارسال در قالب 553 فقره به میزان 32 هزار و 938 میلیارد ریال تخصیص یافت.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 25%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
طالعی دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
سلام ،ما واحد تولیدی با سابقه ۲۰ساله درزمینه تولید ظروف یکبار مصرف هستیم ،با توجه به افزایش ظرفیت تولید ظرفیت ۳برابری و تولید مداوم پس از کلیه کارهای مربوط به افزایش سهمیه مواد وتهیه تمام اسناد مورد نیاز وزارت صمت ،نه تنها سهمیه خرید مواد اولیه ما از بورس افزایش نیافت ،بلکه کاهش هم یافت ، گرفتن تسهیلات که دیگه جای خودشو داره ارسال پاسخ
دهنوی دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
سلام واحد تولیدی ما در اشتهارد است تقاضای وام دادیم الآن پس از گذشت ۳ سال متاسفانه در گیر و دار بروکراسی اداری هستیم و با این روندی که بانکها تقاضای مفاصا حساب از ادارات بیمه و مالیات دارند هنوز نتونستیم وام دریافت کنیم در ضمن بانکها تضامین سند ملکی کارخانه را قبول ندارند و درخواست تضمین ملک مسکونی دارند و عملا دریافت وام به چالشی بزرگ تبدیل شده است ارسال پاسخ
ا دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
سلام من که با دو واحد تولیدی فعال و در کار خود نمونه وبا توجه به نیاز مبرم به تسهیلات جهت خرید مواد اولیه از بورس
‌درخواست‌های مکرر دریغ از یک ریال تسهیلات به کی پرداخت کردند الله واعلم ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟