جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش 5 درصدی صادرات محصولات پتروشیمی
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: صادرات محصولات پتروشیمی در 10 ماهه امسال، پنج درصد افزایش یافت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، «سید حمید حسینی» امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه در شرایط تحریم آمارها چندان شفاف بیان نمی شود، افزود: افزایش پنج درصدی صادرات محصولات پتروشیمی بیش از هر چیز مربوط به بهره برداری از واحدهای جدید پتروشیمی در ایران است.

 وی پیرامون گسترش ویروس کرونا در جهان و تاثیر آن بر بازار انرژی اضافه کرد: کرونا از دو جنبه بر بازار نفت و صنایع پایین دستی آن اثر داشته است، نخستین تاثیر آن تعطیلی برخی واحدهای نفتی و پتروشیمی در چین بوده و مشکل دوم کاهش قیمت محصولات است که به دلیل افت تقاضا اتفاق می افتد.

به گفته حسینی، ایران ممکن است در این زمینه با مشکل روبرو شود، زیرا بخشی از بازار صادرات محصولات پتروشیمی ایران،کشورهای همسایه  است.

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه عمده صادرات پتروشیمی ایران، کشورهای ترکیه و عراق است، گفت: تعطیلی مرزها و وجود نااطمینانی در این زمینه چنانچه ادامه دارباشد، ممکن است بازار صادراتی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تاکید کرد: تغییر روند قیمت نفت در بازار به نتیجه اجلاس اوپک بستگی دارد و چنانچه به توافق برسند، می توان انتظار داشت که قیمت ها تا حدی تثبیت شود.

حسینی چالش دیگر پیش روی بازار نفت را آزاد سازی 12 میلیون بشکه از ذخایر راهبردی آمریکا دانست و گفت: این موضوع می تواند فشار بیشتری بر بازار نفت داشته باشد.

وی یادآورشد: این خطر وجود دارد  که عسلویه گرفتار کرونا شود و باید تلاش کرد تا آسیب کمتری ببینیم و در این صورت می توانیم در آینده از این فرصت برای ورود به بازارهای جدید استفاده کنیم.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟