پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

واحدهای تولیدی که ماندگار می شوند
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در برنامه تیتر امشب با تبیین سیاست های حمایتی وزارت صمت از صنایع داخلی گفت: همواره در وزارتخانه به دنبال روش‌هایی هستیم که چه طور می‌توان از واحد‌های تولیدی حمایت کرد تا پا بگیرند و در بازار ماندگار شوند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در برنامه تیتر امشب با بیان اینکه سیاست‌های این وزارتخانه در ادامه سیاستگذاری‌های کلان دولت است، افزود: این اولویت‌ها شامل ۷ محوراست که مهمترین محور‌های آن توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل است.

او با اعلام اینکه ایده راه اندازی زنجیره ارزش کارخانه سازی را دنبال می‌کنیم، گفت: عمق ساخت داخل در تولید ماشین آلات و تجهیزات خطوط پتروشیمی ها، فولاد و نیروگاه‌ها حداقل به ۵۰ درصد می‌رسد.

او با اشاره به نیاز واحدهای صنعتی به افزایش سرمایه در گردش افزود: برای حفظ وضع موجود در سال ۹۸ بودجه‌ای معادل ۳۶۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که براساس اعلام بانک مرکزی حدود 100هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف صنعتی ومعدنی پرداخت شده است.

سرپرست معاونت امور صنایع در ادامه با تشریح روش های نوین تامین مالی افزود: علاوه بر پراخت تسهیلات از طریق سیستم بانکی روش های دیگری نیز برای تامین نقدینگی مورد نیاز صنایع در حال پیگیری است که ازجمله می توان به تامین سرمایه از طریق بورس، فرابورس وپذیره نویسی اشاره کرد.

صادقی نیارکی در ادامه با نگاهی به وضعیت واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد: برخی از صنایع بخشی از نقدینگی مورد نیاز خودرا از طریق فروش محصولات و افزایش ظرفیت تولید پوشش داده اند که خوشبختانه در برخی صنایع که عمق ساخت داخل بیشتری دارند شاهد افزایش ظرفیت تولید هستیم نظیرصنایع غذایی ،صنایع کانی غیر فلزی و...

آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت نیز در این برنامه در خصوص نحوه حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی به نهضت ساخت داخل اشاره و تصریح کرد: این صنعت صنعتی جوان در کشور ما به شمار می‌اید و در وزارتخانه به دنبال روش‌هایی هستیم که چه طور می‌توان از واحد‌های تولیدی حمایت کرد تا پا بگیرند.

او افزود: همچنین اینکه چه طور زنجیره‌های ارزش را شناسایی و به نوعی در امتداد هم قرار دهیم تا محصولی که تولید می‌شود قابلیت ماندگاری در بازار را داشته باشند.

خالقی در خصوص مشکلاتی که پیش روی صنایع وجود دارد، گفت: اصل بر اینست که جلوی تعطیلی واحدها گرفته شود و حفظ آن واحد در اولویت ماست. مهم اینست که اشتغال و تولید حفظ شود.
 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟