جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تأثیر دلار نیمایی کاهشی روی قیمت های 14 مهر
میانگین هفتگی دلار نیمایی برای قیمت های 14 مهرماه، در حالی 108.482 ریال تعیین شده که این رقم نسبت به قیمت های 7 مهر، 444 ریال کاهش دارد و همین اهرم می تواند عامل کاهشی در قیمت های پایه محصولات پتروشیمی 14 مهر باشد.

به گزارش ویکی پلاست، امروز دفتر توسعه صنایع پایین دستی، چهل و ششمین اعلام قیمت محصولات پتروشیمی با میانگین هفتگی دلار نیمایی را در پیش دارد و می توان انتظار داشت قیمت های پایه، در صورت عدم تغییر قیمت های جهانی، از ناحیه دلار نیمایی با کاهش مواجه شوند.

کاهش قیمت نفت به کانال 58 دلار طی هفته گذشته و ناکامی در اوج گیری قیمت های جهانی باعث شد تا قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی نیز، متأثر از نوسانات قیمت نفت کاهشی شوند. لذا از ناحیه قیمت های جهانی، نمی توان افزایش قابل ملاحظه ای در قیمت های 14 مهر را انتظار داشت.

بازار چین هم در هفته گذشته به علت روز ملی این کشور در تعطیلی یک هفته ای به سر می برد و باید منتظر گشایش این بازار و تأثیرات آن بر بازارهای جهانی محصولات پتروشیمی ماند.

با نگاهی به میانگین دلار نیمایی طی شده در 46 هفته گذشته، دلار نیمایی امروز (108.482 ریال) تقریبا معادل قیمت های 19 خردادماه (108.282 ریال) است و دلار نیمایی، در تمامی 11 هفته گذشته، مسیر نزولی را طی کرده و از قله 116.041 در 30 تیرماه به 108.482 ریال امروز رسیده است.

نمودار میانگین دلار نیمایی در 46 هفته گذشته


 

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری هفته گذشته


 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟