جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آخرین فرصت بخشودگی کامل جرایم مالیاتی اعلام شد
معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه بخشودگی جرائم مالیاتی، فرصت تکرار نشدنی در راستای حمایت از تولید است، آخرین فرصت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی را اعلام کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از مهر، نادر جنتی در راستای حمایت از تولید و مزین شدن امسال به نام سال «رونق تولید» از اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص خبرداد و گفت: مودیان محترم مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا پایان مهرماه، فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که صورت گرفته است، بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.

وی افزود: این سازمان در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مودیان محترم مالیاتی، تصمیماتی اتخاذ کرد که در راستای آن مودیان اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیردولتی، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود، در اجرای مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مودی خوش‌حساب از این حیث و در این مرحله تلقی و مورد بخشودگی قرار می‌گیرند.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جرائم قابل بخشش مودیانی که تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ مانده بدهی قطعی شده خود را پرداخت کنند بخشیده می‌شود، اظهارداشت: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟