جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رونمایی سعید پلاستیک از برند بانیس در ایران پلاست سیزدهم
سعید پلاستیک، از تولیدکنندگان لوازم خانگی پلاستیکی، در نخستین روز از ایران پلاست سیزدهم، از برند جدید خود یعنی بانیس (banis) رونمایی کرد. ویکی پلاست در حاشیه رونمایی از این برند جدید، با سعید سعیدی، مدیرعامل بانیس گفتگویی انجام داده که در ادامه آن را می خوانید.

چه مدت از تولید برند بانیس می گذرد؟
در ایران پلاست سیزدهم، از مجموعه محصولات خانگی بانیس (banis) رونمایی کردیم که تقریبا حاصل یک سال و 8 ماه فعالیت مستمر بوده است.

آیا سعید پلاستیک همچنان فعالیت خواهد داشت؟
سعید پلاستیک یک مجموعه بازرگانی بوده و هویت آن بازرگانی بوده است. در مقطع طولانی، تولیدی هم بوده و هنوز هم محور اصلی سعید پلاستیک و در محصولات‌مان، سعید پلاستیک را خواهیم داشت ولی نسل بانیس، یک نسل کاملا جدید با قالب های به روز، طرح های کاملا به روز، طرح های همکاران خودمان نشأت گرفته و منشأ آن بومی بوده است.

بانیس چه رویکردی را در تولید دنبال می کند؟
در بانیس پلاستیک، تلاش مان این است که در بازارهای غربی تر ایران، محصولات مان را به فروش برسانیم، تا بازارهایی مثل عراق و افغانستان، مثل اروپای شرقی، ترکیه و ارمنستان. بازارهایی که امروز کار می کنیم، عراق، امارات، عمان، افغانستان، آذربایجان، تاجیکستان و ... هستند، حالا دنبال بازارهایی که رقیب سنتی ما، ترکیه به آن ها بار می دهد هستیم و ما محصولات مان را بر آن پایه، طراحی و اجرا کرده ایم که طرح هایی باشد که بازارهایی که ترکیه در آن ها فعالیت می کند باشد.

مزیت محصولات بانیس پلاستیک چیست؟
تنوع طرح، کیفیت و تناسب قیمت، مهمترین مزیت های محصولات بانیس است. محصولاتی را طراحی کرده ایم که از نظر کیفی، با برندهای مطرح ایرانی و خارجی، همطراز هستند و از نظر قیمت، پایین ترین قیمت را در نظر گرفته ایم که در رقابت (با کالاهای ترکیه ای) هم از جهت قیمت و هم کیفیت، جلوتر باشیم.

--

رپرتاژ از ویکی پلاست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 78%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟