یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مواد اولیه لوله کاروگیت
مواد اولیه لوله‌های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت پارس اتیلن کیش از مواد پلی اتیلن نچرال یا مواد پلی اتیلن سفید میباشد.

مواد اولیه پلی اتیلن لوله کاروگیت دوجداره پارس اتیلن کیش

همانطور که از نام لوله دوجداره کاروگیت مشخص است این لوله‌ها دولایه است و هر دو لایه از مواد پلی اتیلن هستند و باید پایه مواد پلی اتیلن آنها از مواد پلی اتیلن و با فرمولاسیون کاملا همگن باشد و این هماهنگی در جزیئیات به این دلیل است که لایه‌های لوله کاروگیت در دو اکسترودر مجزا از هم اکسترود تولید میشوند و در نهایت در بخش کاروگیتور خط تولید لوله به یکدیگر جوش می‌شوند و برای داشتن نقاط جوشی مستحکم و قابل اطمینان باید مواد پلی اتیلن همگن باشند. به عنوان مثال نمیتوان برای لایه بیرونی از مواد نچرال پلی اتیلن کارخانه مارون و برای لایه داخلی از مواد سفید پلی اتیلن کارخانه شازند استفاده نمود و باید هر دو مواد پلی اتیلن از یک کارخانه و با یک فرمولاسیون باشند.

مواد لوله پلی اتیلن کاروگیت در لایه خارجی باید در مقابل اشعه ماورا بنفش مقاومت داشته و به رنگ مشکی باشد و برای رسیدن به رنگ مشکی در لایه بیروی لوله دوجداره کاروگیت از مواد مستربچ مشکی با پایه پلی اتیلن استفاده میشود.

مواد لوله پلی اتیلن کاروگیت در لایه داخلی نیز باید سفید باشد و بوسیله مستربچ , رنگی گردد و این کار به دلیل الزام استاندارد تولید لوله‌های کاروگیت است که لایه داخلی باید به رنگ روشن باشد تا در ویدئومتری ها دوربین‌ها کارایی لازم را داشته باشند و داخل لوله روشن و قابل دیدن باشد.

لایه داخلی لوله‌های دوجداره کاروگیت پارس اتیلن کیش به رنگ سبز آبی است که رنگ آن به صورت انحصاری و ثبت شده‌ی پارس اتیلن کیش است و مواد مستربچ آنها آلمانی می‌باشد و مستقیما از آلمان وارد می‌شود.

همانطور که گفته شد در استفاده از مواد مشکی در تولید لوله‌های دوجداره کاروگیت محدودیت‌های فنی وجود دارد و این لوله‌های بهتر است با بصورت یکپارچه از یک مواد پلی اتیلن سفید تولید شوند و رنگهای مورد نیاز را بوسیله مستربچ‌های با کیفیت تولید کرد.

البته خط تولید لوله دوجداره و تجهیزات آن باید به آخرین فن‌آوری و گراویمتریک مجهز باشندکه بتوانند میزان مستربچ و مواد را به صورت متناسب با یکدیگر مخلوط کنند تا پراکنش و کیفیت لوله کاروگیت تولید شده مطابق استاندارد INSO 9116-3  باشد.

اخبار مرتبط ا این پست:

مواد پلی اتیلن مشکی + دیتاشیت شازند و بروج
مواد اولیه پلی اتیلن سفید برای تولید لوله های پلی اتیلنی + فرایند و دیتاشیت
مواد اولیه منهول پلی اتیلن

منبع: پارس اتیلن کیش

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟