شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سرعت گیر کاهش قیمت دلار نیمایی
هر چند کاهش میانگین هفتگی دلار نیمایی، روز گذشته (شنبه 9 شهریورماه 1398) تا 104 تومان هم رسید اما قیمت های اعلام شده امروز که به احتمال بسیار زیاد، مبنای تعیین قیمت پایه محصولات پتروشیمی خواهد بود، نشان از تغییر مسیر این شاخص دارد.

به گزارش ویکی پلاست، قیمت میانگین هفتگی خرید دلار نیمایی اعلام شده امروز (یکشنبه 10 شهریورماه) 110.833 ریال است؛ این نرخ با قیمت های پایه 3 شهریور، 70 تومان اختلاف و کاهش دارد، در حالی که اگر قرار بود روند کاهشی طی شده هفته های قبل، ادامه یابد، شاهد کاهشی بیش از 130 تومان یا حتی 150 تومان باید می بودیم.

توقف مسیر کاهشی دلار نیمایی را می توان متأثر از بازگشت دلار صرافی ها به مسیر صعودی دانست. قیمت دلار صرافی ها در روز دوشنبه 4 شهریورماه به 11 هزار تومان رسید اما پس از آن، روند افزایشی مجددا از سر گرفته شد و امروز دلار به 11.450 تومان رسید.

به رغم توقف کاهش میانگین هفتگی دلار نیمایی و رسیدن میزان کاهش آن به 70 تومان، هنوز هم ریزش قیمت های پایه دور از انتظار نیست و می توان پیش بینی کرد قیمت های پایه امروز (یکشنبه 10 شهریور)، متأثر از کاهش قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی و دلار نیمایی، باز هم در کانال کاهش قرار بگیرند. {قیمت های جهانی}

این ششمین هفته کاهشی قیمت دلار نیمایی است و از 30 تیرماه که میانگین هفتگی دلار نیمایی 116.041 تومان بود به 110.833 ریال امروز، یکشنبه 10 شهریور ماه رسیده ایم. یعنی 5.208 ریال کاهش (4.6 درصد) در 6 هفته.


 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟