چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

واحد تولیدی بل هلدینگ پارس در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد
واحد تولیدی بل هلدینگ پارس در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با حضور لیویو مانزینی، رییس هیئت مدیره شرکت هل بلدینگ، امین بارلاس نایب رییس هیئت مدیره و الیاس بایرامی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل، سعید نبیل، رییس سازمان صنایع استان قزوین، حمیدرضا خانپور، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت های صنعتی استان قزوین و رئیسیان، نایب رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی، روز گذشته (دوشنبه 4 شهریور 1398) افتتاح شد.

رپرتاژ آگهی | به گزارش ویکی پلاست، بل هلدینگ، شرکتی ایتالیایی-ترکیه‌ای  و با قدمت 80 ساله است که در حوزه بسته بندی های مختلف بادی، تزریقی، IML، تویوب های فلزی و پلاستیکی و قوطی های آلمینیومی فعالیت دارد. پس از ترکیه و بلغارستان سومین واحد تولیدی بل هلدینگ در ایران با نام بسته‌بندی بل هلدینگ پارس، روز گذشته افتتاح شد.

بل هلدینگ پارس، تولیدکننده ظروف پلاستیکی بادی است که در زمینی به مساحت 6500 متر مربع و سرمایه 2.5 میلیون یورو در فاز یک، فعالیت خود را آغاز کرد. ظرفیت تولید این شرکت در سال، تولید 2 هزار تن انواع محصولات پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن  است.

بل هلدینگ همیشه مورد اعتماد بوده است

لیویو مانزینی، رییس هیئت مدیره شرکت هل بلدینگ در مراسم افتتاح واحد تولیدی جدید این شرکت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین اظهار داشت: همکاری بلندمدت شرکت بل هلدینگ با مشتریان خود نشان دهنده اعتماد آن ها به محصولات این شرکت است.

مانزینی که برای افتتاح واحد جدید بل هلدینگ به ایران آمده بود گفت: 80 سال است که در استانبول ترکیه در حوزه بادی، تزریق و IML و همین طور تیوب های فلزی، پلاستیکی و چند لایه و قوطی های آلمینیومی فعالیت داریم.

وی با اشاره به مشتریان قدیمی بل هلدینگ گفت: شرکت یونیلیور یکی از قدیمی ترین مشتریان شرکت بل بوده و شرکت بل در حوزه آرایشی بهداشتی و غذایی، با یونیلیور همکاری طولانی مدت داشته و همین همکاری بلند مدت نشان‌دهنده‌ی مورد اطمینان بودن و کیفیت محصولات این شرکت است. از آن سو بل هلدینگ نیز به طور دائم در تلاش است تا بهترین کیفیت و بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه  کند.

رییس هیئت مدیره بل هلدینگ در ادامه افزود: جهت به روزنگهداشتن تکنولوژی، سرمایه‌گذاری مستمر روی ماشین‌آلات و نیروی انسانی از الزامات این صنعت است، در کنار تکنولوژی به روز ،نیروی انسانی خوبی که در ایران در اختیار داریم، مکمل خوبی برای پیشرفت فعالیت های ما در این کشور است.

مازینی با تأکید بر پتانسیل بالای بازار ایران گفت: ایران بازار با پتانسیل بالایی دارد اما این تنها دلیل سرمایه گذاری ما در ایران نیست بلکه از آینده روشن ایران که بازار مصرف بزرگی است، اطمینان داریم.

وی در پایان، سرمایه گذاری بل هلدینگ در ایران را مرهون تلاش ها و همکاری های خانواده بایرامی دانست و از آن ها تقدیر و تشکر کرد.

بسته بندی، صنعت خاموش است

حمیدرضا خانپور، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل، شرکت های صنعتی استان قزوین در آیین افتتاح واحد بل هلدینگ پارس گفت: به صنعت بسته بندی فروشنده خاموش گفته می شود و در اولین وهله خرید، این بسته بندی است که توجه مشتری را به خود جلب می کند. کیفیت محصولات و قیمت مناسب آن، این ارتباط را بین مشتریان و این واحد تولیدی افزایش داده است.

خانپور با اشاره به تعداد شهرک های صنعتی کشور گفت: در کشور ماه 870 شهرک صنعتی وجود دارد که شهرک صنعتی کاسپین جزء 10 شهرک صنعتی برتر کشور است و ما افتخار می کنیم در شهرک صنعتی قزوین این سرمایه گذاری انجام شد و از پشتکار خانواده بایرامی و کسانی که برای اجرای این واحد تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: در استان قزوین، در همین مدت تحریم ها، کشورهایی مثل ترکیه، عراق، فرانسه و آلمان سرمایه گذاری کرده اند و این نشان می دهد که جای خوبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند و امیدواریم این سرمایه گذاری را توسعه بدهیم.

خانپور با یادآوری همکاری های مهندس نبیل، رییس سازمان صنعت و معدن تجارت استان و آقای رییسان، نایب رییس اتاق بازرگانی قزوین و رضایی، مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین، از مانزینی، رییس هیئت مدیره بل هلدینگ و خانواده بایرامی که شهرک صنعتی کاسپین قزوین را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده، تقدیر و تشکر کرد.

 


ویکی پلاست؛ توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 86%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟