پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کمترین اختلاف قیمت اتیلن و نفتا در آسیا طی7 سال گذشته
با توجه به سقوط قیمت اتیلن به کمترین میزان خود در یک دهه اخیر، میانگین هفتگی اختلاف قیمت اتیلن و نفتا در آسیا به کمترین میزان خود از سال 2012 رسیده است...

گروه ترجمه ویکی پلاست: داده های به دست آمده از Chemorbise نشان می دهد با کاهش قیمت اتیلن در معاملات نقدی برای تحویل در کوتاه مدت (بازار اسپات) بر اساس CFR آسیا به کمترین میزان یک دهه اخیر، اختلاف قیمت بین اتیلن و نفتا به حدود 271 دلار در هر تن رسیده است که کمترین میزان اختلاف قیمت از دسامبر 2012 را نشان می دهد.


بازار اسپات اتیلن پس از سقوط 400 دلاری طی یک بازه زمانی سه ماهه، برای بدست آوردن جایگاه قبلی خود چشم به قدرت گرفتن معاملات آتی نفت خام دارد. با این حال عرضه فراوان اتیلن، بازار آسیا را به سمت روندی کاهشی سوق داده است.
 
افزایش 10 درصدی قیمت نفتا از ابتدای ماه ژوئن

 از سوی دیگر، در پی افزایش اخیر ارزش نفت خام،  قیمت نفتا در آسیا اندکی افزایش یافته است. با وجودی که قیمت نفتا حدود 10 درصد نسبت به اوایل ماه ژوئن افزایش یافته است باز هم 15 درصد نسبت به قیمت آوریل که بالاترین قیمت طی 6 ماه بود پایین‌تر است.

تدام عرضه اتیلن آسیا

کمپانی LG Chem به تازگی واحد کراکر بخار خود در کره جنوبی را که خوراک آن نفتا است، بعد از آنکه اوایل ماه جاری به دلیل مشکلات فنی تعطیل شده بود مجددا راه اندازی کرده است.

همچنین در کره جنوبی پتروشیمی توتال هانوا (Hanwha Total Petrochemical) بعد از تاخیرهای مکرر عملیات تولید خود در واحد کراکر را از سر گرفت. همچنین واحد کراکر بخار شماره یک کمپانی YNCC بعد از 35 روز تعطیلی دوباره به راه افتاد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟