پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

وزیر صنعت: پایان عرصه دلالی در حوزه پتروشیمی به زودی رقم می خورد
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای رصد دقیق مشتریان داخلی محصولات پتروشیمی گفت: پیش بینی می شود با بهبود فضای کسب و کار و رفع گره های تاریک فرایندها، پایان عرصه دلالی را در حوزه پتروشیمی به زودی رقم خواهیم زد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جمع مدیران صنعت پتروشیمی کشور افزود: عرضه محصولات در بورس با هدف کنترل فضای دلالی بوده که متاسفانه گاهی اوقات نتایجی متفاوت به وجود آمده که انتظار می رود در این خصوص تصمیمات قاطع تری اتخاذ شود.

وی افزود: در مواردی همچون خودرو و فولاد هم شاهد ظهور و بروز عرصه دلالی و تحمیل فضای کاذب قیمتی به بازار هستیم که به صورت اساسی این موضوعات در حال پیگیری است و علاوه بر ایجاد فضای ناامن برای اقدامات واسطه ای غیرقانونی، نهادهای نظارتی هم با جدیت و نهایت دقت موارد را دنبال می کنند.

رحمانی ادامه داد: در حوزه فولاد اجرای قرار دادهای مچینگ و مستقیم میان شرکت های تولید کننده و واحدهای مصرفی در دستور کار قرار گرفته است که این روش را برای برخی محصولات پتروشیمی هم می توانیم بسط بدهیم.

وی اضافه کرد: در شرایط حاضر هرگونه بخشی نگری در عرصه صنعت و ایجاد چالش در مسیر تولید به نوعی اجحاف در حق مردم است و ضرورت دارد برخورد لازم با آن اعمال شود.

عملکرد جهادی و ستودنی واحدهای پتروشیمی کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال گذشته صنایع پتروشیمی عملکردی کاملا جهادی داشته و در عرصه تولید، تامین نیاز داخلی، صادرات و بیشترین ارز صادراتی وارده به کشور؛ بهترین عملکرد ممکن را از خود بروز داده اند که جا دارد از این تلاش ارزشمند صمیمانه تشکر نمایم.

رحمانی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت باید همدیگر را درک کنیم و لازم است همه پیشامدهای ممکن را در عرصه تولید برای روزهای آتی پیش بینی و تصمیمات سازنده را اتخاذ کنیم.

وی یادآور شد: مسائل و دغدغه های مورد طرح از سوی صنعت گران، ضرورت دارد در یک بازه زمانی مشخص حل و فصل شوند.

حمایت از ساخت داخل

رحمانی حمایت از "نهضت ساخت داخل" را یک امر واجب در شرایط موجود کشور عنوان کرد که مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری هم می باشد.

وی با پیشنهاد راه اندازی نمایشگاه دائمی داخلی سازی قطعات و تجهیزات پتروشیمی، گفت: قطعات پتروشیمی دارای حساسیت ها ویژه ای هستند که البته با رعایت همه استانداردها و انجام تست های مربوطه می توان در این عرصه هم به تولیدات داخلی اعتماد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به فعالیت های موثر انجمن صنایع پتروشیمی کشور، تاکید کرد: تشکل های بخشی خصوصی باید همه ظرفیت های ممکن را برای تثبیت و توسعه صنایع درون حوزه ای خود بکار ببندند و در این راستا وزارت صمت هم حمایت های لازم را قطعا انجام خواهد داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟