جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

کارگران پتروشیمی تندگویان ماهشهر به وضعیت شغلی خود معترض شدند
کارگران پتروشیمی شهید تندگویان بندر ماهشهر در اعتراض به وضعیت شغلی خود روز دوشنبه در مقابل دفتر مرکزی این شرکت دست به تجمع زدند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل ایرنا، بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران پیمانکاری شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر ماهشهر در این تجمع صنفی خواستار تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانکاری به قرارداد مستقیم با این شرکت شدند.

این کارگران با تقدیر و تشکر از اقدامات مدیر عامل جدید این شرکت در راستای بهبود خدمات و امکانات رفاهی خود، مشکلات موجود را ناشی از مدیریت‌های گذشته این پتروشیمی می‌دانند.

کارگران معترض در این تجمع بهره‌مندی بیشتر از خدمات رفاهی و تبدیل وضعیت استخدامی خود را از مدیر عامل این شرکت خواستار شدند.

این کارگران پس از ساعتی به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در روند فعالیت و تولید شرکت پتروشیمی تندگویان به تجمع خود پایان داده و به محل کار خود برگشتند.

تلاش خبرنگار ایرنا برای پاسخگویی مدیران شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بی حاصل ماند.

یکی از کارگران پتروشیمی شهید تندگویان در اعتراض به وضعیت شغلی خود هفته گذشته در این شرکت خود را حلق آویز کرد که نجات یافت.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۷ در ضلع شمال غرب خلیج فارس در استان خوزستان در سایت شماره چهار منطقه ویژه اقتصادی در زمینی به مساحت ۳۴ هکتار برای تولید محصول PET , PTA احداث شد.

پتروشیمی تندگویان که در زمینه تولید محصولات پتروشیمی شامل مواد اولیه پلاستیک و لاستیک فعالیت می کند زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟