پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اعلام قیمت پایه مواد اولیه پلیمری تا 26 فروردین ماه 1397+ دانلود قیمت ها
قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه 19 فروردین ۹7) برای عرضه تا 26 فروردین ماه ۱۳۹7 توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی اعلام شد.

تحلیلی کوتاه بر قیمت های جدید پایه محصولات پتروشیمی
شروع سال 1397 با افزایش قیمت های پایه

قیمت های پایه محصولات پلیمری در حالی توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی اعلام شد که بیشتر کالاها روندی افزایش را تحت تاثیر نرخ دلار تجربه کردند. 

به گزارش ویکی پلاست، این در حالی بود که طی هفته های گذشته نرخ جهانی محصولات پلیمری روندی نزولی را در بازارهای آسیایی تجربه کرده بود و نرخ دلار ضمن خنثی کردن اثرات این کاهش باعث افزایش نرخ محصولات پلیمری نیز شده است.

بدین ترتیب کالای پلی اتیلن سنگین اکستروژن ولوله که افزایش نرخ اندکی را در بازارهای آسیایی تجربه کرده بود و با احتساب افزایش نرخ دلار افزایش نرخی معادل 3130 ریال و برابر با 4.4 درصد را تجربه کرد تا بیشترین افزایش نرخ پایه را به خود اختصاص دهد. 

پس از آن گروه های PETبطری و پلی استایرن معمولی و به ترتیب با 1961 ریال و 1341 ریال افزایش در رده بعدی قرار داشتند. سایر گروه های کالایی نیز افزایش نرخی بیش از 174 ریالی و تا 1279 ریالی را تجربه کرده اند.

کمترین افزایش نرخ هم مربوط به گروه پلی استایرن های انبساطی و با بیش از 174 ریال افزایش نرخ است.

اما گروه هایی هم بودند که میزان کاهش نرخ جهانی شان بیش از درصد افزایش نرخ دلار بوده و در نتیجه در این هفته کاهش نرخ پایه را تجربه کردند. 

بیشترین کاهش نرخ برای SBR1712 بندر امام و به میزان 2041 ریال بود. گروه PVC هم همانطور که پیش بینی شده بود کاهش نرخی بیش از 638 ریال را تجربه کرد. کمترین کاهش هم برای گروه های پلی استایرن مقاوم با 469 ریال و پلی اتیلن سبک خطی با 32 ریال کاهش بوده است.

نرخ دلار: 
نرخ دلار مبنای محاسبه نیز از 47183 ریال در هفته گذشته به 48895 ریال در این هفته رسیده است تا افزایشی  1712 ریالی و معادل 3.6 درصد را تجربه کرده باشد که به همین میزان اثر خود را بر قیمت تمامی کالاهای پلیمری گذاشته است و موجبات خنثی شدن بخش زیادی از اثرات کاهش نرخ های جهانی را فراهم آورده است.

دانلود قیمت ها

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی 19 فروردین 1397 + کد تعرفه گمرکی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟