پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اعلام قیمت پایه مواد اولیه پلیمری تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶+ دانلود قیمت ها
قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶) برای عرضه تا 20 اسفندماه ۱۳۹۶ توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی اعلام شد.

دانلود قیمت ها

 

قیمت های جهانی ریزش گروهی قیمت های پایه را متوقف کرد

قیمت های محصولات پلیمری در حالی امروز توسط شرکت ملی پتروشیمی اعلام شد که برخی از کالاها افزایش و برخی دیگر کاهش نرخ را تجربه کردند. 

گروه های افزایشی:

به گزارش ویکی پلاست، گروه های کالایی پلی اتیلن سبک خطی، پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی، پلی استایرن های انبساطی و PET بطری از گروه هایی بودند که با افزایش نرخ رو به رو بودند. 

در بین این گروه ها بیشترین افزایش مربوط به کالای سبک خطی و با 865 ریال افزایش تعلق داشت. پس از آن کالاهای پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی و به ترتیب با 721 ریال و 618 یال افزایش قرار داشند. PET بطری نیز بیش از 298 ریال افزایش را تجربه کردند. گرید های پلی استایرن انبساطی نیز بین 149 تا 153 ریال افزایش را تجربه کردند.

گروه های کاهشی:

گروه های کالایی پلی اتیلن سبک فیلم، سنگین اکستروژن و لوله، بادی، فیلم و تزریقی، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و همچنین PVCها نیز با کاهش نرخ مواجه بودند. 

بدین ترتیب بیشترین کاهش نرخ هم مربوط به گریدهای پلی استایرن مقاوم با 1216 ریال، سنگین دورانی با 1027 ریال، سنگین تزریقی با 982 ریال و پلی استایرن مقاوم با 955 ریال کاهش بود. همچنین پلی اتیلن سبک فیلم با 630 ریال و PVC ها با بیش از 697 ریال کاهش در رده های بعدی قرار داشتند. سایر گروه ها کاهش نرخ چندان با اهمیتی را تجربه نکردند.

نرخ دلار: 

نرخ دلار مبنای کشف قیمت های پایه برابر با 44588 ریال بود که نسبت به نرخ 45352 ریالی هفته گذشته کاهشی 764 ریالی و برابر با 1.7 درصد را تجربه کرده است. همین کاهش نرخ دلار سبب شده بود بسیاری از گرید ها کاهشی شده و بخش قابل توجهی از اثرات افزایش نرخ های جهانی محصولات دیگر را خنثی کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
حمید مصیب نژاد سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
داشت می اومد پایین که!!! چی شد پس! ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟