پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اکسترودرهای تک مارپیچ با کنترل plc
کنترلر جدید، بهره‌وری را در ضایعات مواد سبک وزن افزایش می دهد. همچنین تغییرات عمده دانسیته بالک مواد اولیه سبک می تواند موجب کاهش قابل توجهی در توان خروجی اکسترودر شود.

(Plc programmable logic controllers) کنترلرهای کامپیوتری قابل برنامه‌ریزی هستند که در کاربرد های صنعتی و تجاری دارای مقبولیت عمومی بسیار گسترده‌ای است.

یک plc در عمل ورودی ها را نظارت می کند، بر مبنای برنامه‌ای خاص تصمیم‌گیری می‌کند و خروجی‌ها را به گونه‌ای کنترل می‌کند که یک فرایند صنعتی به طور اتوماتیک انجام شود.

امروزه اکسترودرهای رم stuffer با کنترل  plc در دسترس است که بهره‌وری را با حذف تنظیمات توسط اپراتور برای بازیافت بخش عمده‌ای از ضایعات پلیمری دارای دانسیته بالک پایین مانند ورق ترموفرم و فیلم ها افزایش می‌دهد.

این کنترلر‌ها برای مواد اولیه سبک طراحی شده است، رم stuffe دارای رم رفت و برگشتی پنوماتیک است در گلوگاه خوراک دهی نصب شده که مواد اولیه را به مارپیج هدایت می‌کند.

کنترل PLC به طور خودکار زمان حرکت رم را مطابق با تغییرات شدت جریان برق در اکستروژن ناشی از تغییرات دانسیته بالک مواد تنظیم می کند. Plc را می توان در اکسترودرهای موجود نیز ساخت. کنترلر PLC روی رم stuffer تغییرات بخش عمده ای از دانسیته بالک برای رسیدن به بیشترین خروجی را مهار می کند.

سندی گوتری رئیس ADG گفت: کنترلر جدید، بهره وری را در ضایعات مواد سبک وزن افزایش می‌دهد، همچنین اظهار داشت که تغییرات عمده دانسیته بالک مواد اولیه سبک می تواند حدود 10 تا 20 درصد و یا حتی بیشتر موجب کاهش قابل توجهی در توان خروجی اکسترودر شود.

کنترل PLC به طور خودکار تنظیمات برق را کنترل می‌کند و نیازی به تنظیمات اپراتور برای افزایش بهره وری نیست. از آن جایی که چرخه RAM سرعت خوراک‌دهی به اکسترودر را کنترل می‌کند، PLC به طور خودکار ادامه تولید در یک سطح حداکثر، با مقیاس پوند در ساعت را تضمین می‌کند. یک اکسترودر  ram stuffer می تواند در خط بازیافت به گرانول استفاده شود.

گلوگاه خوراک دهی اکسترودر به طور قابل توجهی بزرگتر از اکسترودرهای استاندارد است تا از توقف مواد سبک و ایجاد خفگی مواد در قسمت گلوگاه جلوگیری شود به گفته گوتری این گلوگاه برای تسهیل انتقال مواد و تعامل با مارپیچ طراحی شده است و به خصوص از لحاظ مصرف انرژی مقرون به صرفه‌تر از سیستم های مشابه است.

منبع: انجمن پی وی سی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟