جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اعلانات اخبار صنعت
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ 0 1689

آستان قدس رضوی برگزار می کند

چالش فناوری پلیمرهای زیست تخریب پذیر

چالش فناوری پلیمرهای زیست تخریب پذیر
معاونت علمی آستان قدس رضوی برای تولید پليمرهای زيست‌تخريب‌پذير و یافتن جایگزین‌های مناسب برای بسته‌بندی‌های متداول، چالش فناوری پلیمرهای زیست تخریب پذیر را برگزار می کند.

به گزارش ویکی پلاست، در فراخوان چالش آستان قدس آمده است: پليمرهاي زيست‌تخريب‌پذير داراي خواصي شبيه به پليمرهاي پتروشيميايي هستند، که كاربردهاي وسيعي در صنعت دارند. اما مزيت بسيار مهم اين پليمر در مقايسه با پليمرهاي پتروشيميايي، قدرت زيست‌تخريب‌پذيري آن‌ها است.

استفاده از اين گونه زیست پليمرها که به صورت گرانولهاي درون سلولي در ميکروارگانيسم‌هاي مختلف تشکيل مي‌شوند، راه حل مناسبي جهت رفع مشکلات زيست محيطي ناشي از توليد روزافزون پليمرهاي مقاوم به تخريب زيستي و تجمع ضايعات پليمري در طبيعت مي باشد.

ازاین‌رو، پژوهش‌های جدید به یافتن جایگزین‌های مناسب برای بسته‌بندی‌های متداول معطوف شده است. ‌پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر و سازگار با محیط زیست به‌عنوان راه‌حل مناسب برای این موضوع پیشنهاد می‌شوند.

به گزارش ویکی پلاست، فرایند برگزاری چالش آستان قدس، 5 مرحله ثبت نام اولیه، برگزاری پیش رویداد چالش، دریافت نمونه اولیه یا طرح مفهومی، رویداداصلی و ساخت نمونه آزمایشگاهی را شامل می شود.

داوطلبین شرکت در رویداد می توانند تا تاریخ اول خرداد ماه نسبت به ارسال طرح پیشنهادی خود به صورت فایل pdf از طریق سایت معاونت علمی آستان قدس رضوی اقدام کنند و اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در تاریخ ۷ خردادماه اعلام خواهد شد

تاریخ برگزاری رویداد اصلی پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه اعلام شده است.

برگزیدگان رویداد اصلی، دو ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، یک «نمونه آزمایشگاهی» مطابق با طرح اولیه خود بسازند یا نمونه اولیه خود را تکمیل نمایند. دریافت تایید فنی نمونه‌های اولیه در این مرحله منوط به تکمیل مستندات آزمایشگاهی و ارائه نتایج آزمون‌های تعیین شده  خواهد بود.

طرح های برگزیده، در اولویت عقدقرارداد خریدمحصولات مورد نظر توسط استان قدس رضوی قرار خواهند گرفت

اگر علاقه مند به شرکت در این چالش هستید، از طریق این لینک، می توانید در چالش تولید محصولات زیست تخریب پذیر، شرکت کنید.

 فرآیند برگزاری چالش:

این چالش در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

ثبت نام اولیه:

داوطلبین شرکت در رویداد می توانند تا تاریخ اول خرداد ماه نسبت به ارسال طرح پیشنهادی خود به صورت فایل pdf از طریق سایت معاونت علمی آستان قدس رضوی اقدام نمایند.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در تاریخ ۷ خردادماه اعلام خواهد شد.

برگزاری پیش رویداد چالش:

به منظور آگاهی وکسب اطلاعات کاربردی ، پذیرفته شدگان مرحله اول در یک پیش رویداد آموزشی شرکت خواهند کرد تا ضمن آشنایی بیشتر با مسئله توسط مسئولین مربوطه، برای ارسال نمونه اولیه یا طرح مفهومی خود آماده شوند.

دریافت نمونه اولیه یا طرح مفهومی:

 شرکت‌کنندگان راه یافته به این مرحله می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۲۰ خردادماه  طرح پیشنهادی خود را به صورت کامل در چارچوبی که از سوی دبیرخانه چالش فناوری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، در سایت معاونت علمی آستان قدس رضوی بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است که در این مرحله اولویت با طرح‌های دارای نمونه‌ اولیه (با ارائه مستندات کافی) می‌باشد، اما طرح‌های مفهومی کاربردی نیز مورد پذیرش قرار خواهند گرفت. پس از اتمام مهلت ارسال (۲۰ خردادماه) و غربال آن‌ها (ارزیابی غیرحضوری) طرح‌های برگزیده شده به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

رویداد اصلی:

در قالب یک رویداد نیم‌روزه، از صاحبان طرح‌های نهایی دعوت می‌شود تا طرح‌های خود را در حضور جمعی از مسئولین آستان قدس رضوی،سرمایه‌گذاران و حامیان بالقوه (مانند صندوق‌های توسعه فناوری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، شتابدهنده‌های مرتبط، نمایندگان مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های صنعتی و دیگر افراد یا نهادهای حمایتگر و علاقمند) ارائه نمایند.

در پایان به طرح‌های برگزیده توسط نهادهای حامی و  سرمایه‌گذاران این مرحله تسهیلات حمایتی اعطا خواهد شد.

تاریخ برگزاری رویداد اصلی پنجشنبه ۳۰ خرداد ماه است.

ساخت نمونه آزمایشگاهی:

برگزیدگان رویداداصلی، دو ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، یک «نمونه آزمایشگاهی» مطابق با طرح اولیه خود بسازند یا نمونه اولیه خود را تکمیل نمایند. دریافت تایید فنی نمونه‌های اولیه در این مرحله منوط به تکمیل مستندات آزمایشگاهی و ارائه نتایج آزمون‌های تعیین شده  خواهد بود.

طرح های برگزیده، در اولویت عقدقرارداد خریدمحصولات مورد نظر توسط استان قدس رضوی قرار خواهند گرفت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟