یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

قانون‌گذاری در مورد دیگر پلاستیک‌‌های یکبارمصرف و فوم نیز در حال افزایش است. قانونگذاری در مورد پلاستیک‌های یکبار مصرف از جمله نی‌های آشامیدنی و فوم های پلی استایرن در میان ایالت های مختلف امریکا در حال افزایش است.

قانون‌گذاری در مورد دیگر پلاستیک‌‌های یکبارمصرف و فوم نیز در حال افزایش است. ایالت‌های داکوتای شمالی، اوکلاهاما و تنسی امسال با تصویب قانونی مقامات محلی را از اعمال قانون ممنوعیت استفاده و یا وضع مالیات برای استفاده از ظروف و بسته بندی‌های پلاستیکی منع کردند.

اینها تنها ایالت‌هایی نیستند که ممنوعیت  کیسه‌های پلاستیکی را مورد بررسی قرار می دهند به علاوه قانونگذاری در مورد پلاستیک‌های یکبار مصرف از جمله نی‌های آشامیدنی و فوم های پلی استایرن در میان ایالت های مختلف امریکا در حال افزایش است.

به گفته‌ی کمیته ملی قانونگذاری محیط زیست در حال حاضر 200 مورد قانونی مربوط به آلودگی پلاستیکی توسط  34 ایالت در نظر گرفته می شود. ایالت واشنگتن ممنوعیت کیسه پلاستیکی در سراسر ایالت را در سال 2019 در نظر گرفت و این قانون را در مجلس سنای ایالات متحده تصویب کرد.

اما مجمع قانونگذاری ایالتی در روز 28 ماه آوریل تصویب این قانون را یک سال به تعویق انداخت. این قانون می‌تواند مجددا در سال 2020 به این مجمع ارائه شود. قوانین مربوط به  محدودیت کیسه ها و سایر بسته بندی ها پلاستیکی در ایالت های ورمونت و ماساچوست نیز  در حال بررسی و تجدید نظر است.

در ایالت مینه سوتا، تلاشهایی برای لغو قانون منع استفاده از پلاستیک که در سال 2017  توسط مجمع قانونگذاری این ایالت تصویب شد در حال انجام است.


راهنمای نقشه

زرد: ایالت هایی که وضع قانون ممنوعیت استفاده از پلاستیک و یا  اخذ مالیات برای کیسه های پلاستیکی توسط مقامات محلی را در سراسر ایالت ممنوع اعلام کرده اند.

مجالس قانونگذاری ایالتی هم اغلب مقامات محلی را از  اعمال ممنوعیت مصرف و یا وضع مالیات بر بسته بندهای پلاستیکی را منع کرده اند.  

کلرادو:

قانون سال 1993 ایالت کلرادو شهرداری ها را از ممنوع کردن استفاده از پلاستیک منع کرده است. بعضی از شهرها مانند بولدر به هر صورت استفاده از کیسه های پلاستیکی را ممنوع کرده اند و تلاش به ترغیب سیاستمداران برای تغییر این قانون در حال انجام است.

 سبز: قانون جدید منع اعمال ممنوعیت در این ایالات ها در سال 2019 تصویب شد.
آبی تیره: در این ایالت ها منع اعمال ممنوعیت در حال بررسی است. اما مجلس قانونگذاری در این ایالت ها با مقاومت قابل توجهی از سوی شهرداران و مقامات شهری روبروست.  

نارنجی: ممنوعیت ایالتی استفاده از کیسه های پلاستیکی.
در هوایی ممنوعیت ایالتی عملا در حال اجراست. زیرا مناطق مختلف آن ممنعیت های جداگانه ای اعمال کرده اند.

قرمز: ایالت هایی که قانون ایالتی دیلیون در آنها اجرا می شود.
به موجب این قانون شهرها اجازه تصویب قوانین بدون اخذ مجوز از گفرمانداران ایالتی را نداردند. برای شهرهایی که از قانون دیلیون تبعیت می کنند وضع قانون ممنوعیت و یا اخذ مالیات بسیار دشوار است.

رنگ صورتی:
شهرهایی که ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی و (/ یا) اخذ مالیات در آنها اجرا می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟