یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آتش بازی پت و پ پ در بورس کالا+مقایسه اسفند و هفته آخر شهریور
بعد از رقابت های نجومی پایان شهریور و مهر و ثبت رقابت های بالای 200 درصد روی گریدهای کمیاب بازار آن روزها، که در خلأ قیمت های واقعی تمام شده ثبت می شد، هفته دوم اسفند نیز با رقابت های بیش از 80 درصد، آن روزها و قیمت ها را تداعی کرد.

به گزارش ویکی پلاست، اگر به رقابت های پایان شهریور و مهرماه امسال روی گریدهای پ پ، و پت نگاهی دقیق تر بیندازیم، هر چند درصد رقابت به قیمت پایه، اعداد عجیبی به نظر می رسید، اما قیمت نهایی، چیزی بیشتر از عددهای ثبت شده همین هفته است. یعنی تولیدکننده، در اسفند و با دلار 13.200 تومانی، مواد اولیه را گران تر از ابتدای مهر و دلار 14.500 تومانی می خرد.

قیمت دلار در هفته پایانی شهریورماه امسال حدود 14.500 تومان بود و قیمت این روزهای دلار حدود 13 هزار و 200 تا 13 هزار و 400 تومان در بازار آزاد است. یعنی هزار و 100 تا 200 تومان پایین تر از هفته پایانی شهریور.

فراموش نکنیم که در پایان شهریور و به علت قیمت گذاری محصولات پتروشیمی با دلار 4200 تومانی، اختلاف زیادی بین قیمت پایه و قیمت نهایی معاملات بورس کالا ایجاد شده بود و باز شدن سقف رقابت ها، خلأ قیمت را پر می کرد.

در جدول زیر تلاش کرده ایم، مقایسه ای فراهم کنیم بین قیمت های مواد اولیه، (قیمت پایه و قیمت نهایی معاملات) در بورس کالا پایان شهریور و اسفند امسال:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
حسین علی حسینی چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟