دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دلار نیمایی یکشنبه اعلام شد/ احتمال انتخاب میانگین هفتگی فروش شنبه
سامانه سنا، دلار نیمایی یکشنبه را اعلام کرد. عدد اعلام شده برای میانگین هفتگی فروش، 86.050 و میانگین هفتگی خرید، 88.770 ریال است. قیمت های اعلام شده امروز نسبت به دیروز به ترتیب 1061 ریال افزایش، و 535 ریال در میانگین هفتگی خرید، کاهش دارد.

به گزارش ویکی پلاست، اگر مبنا برای دفتر توسعه صنایع پایین دستی، پایین ترین عدد در بین میانگین های هفتگی خرید و فروش روزهای شنبه و یکشنبه باشد، لاجرم باید میانگین هفتگی فروش اعلام شده روز گذشته، یعنی 84.989 ریال به عنوان مبنای قیمت دلار در محاسبه قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در 5 اسفند، لحاظ شود.

روز گذشته هم نوشتیم که اگر روز یکشنبه 5 اسفند (امروز)، میانگین فروش پایین تر از عدد اعلام شده شنبه باشد و دفتر توسعه صنایع پایین دستی، قیمت یکشنبه را مبنا قرار می دهد، اما حالا که قیمت های یکشنبه در میانگین هفتگی فروش، بالاتر از شنبه است، این انتظار می رود که دلار اعلام شده روز گذشته، یعنی 84.989، مبنای قیمت ها قرار گیرد.

در صورتی که قیمت میانگین فروش هفتگی روز گذشته (84.989 ریال) در محاسبه قیمت های پایه امروز، در نظر گرفته شود، بدون در نظر گرفتن قیمت های جهانی، در قیمت های پایه با کاهش 2.2 درصدی، معادل 193 تومان مواجه خواهیم شد. دلاری که هفته گذشته (28 بهمن) در قیمت های پایه در نظر گرفته شد، 86.915 ریال بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟