شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

مهلت برداشت و حمل محصولات خریداری شده از پتروشیمی شازند اعلام شد
پتروشیمی شازند با صدور اطلاعیه‌اعلام کرد که از خریدارانی که از زمان تسویه بورسی تا زمان ارسال ثبت سفارش و در معاملات سلف از سر رسید سلف تا زمان ارسال ثبت سفارش بیش از ۷ روز تقویمی گذشته باشد هزینه انبارداری اخذ میکند.

به گزارش ویکی پلاست شرکت پتروشیمی شازند اعلام کرد براساس اعلام قبلی از از خریدارانی که در معاملات نقدی از زمان تسویه بورسی تا زمان ارسال ثبت سفارش و در معاملات سلف از سر رسید سلف تا زمان ارسال ثبت سفارش بیش از ۷ روز تقویمی گذشته باشد هزینه انبارداری اخذ نماید، چراکه برخی از مشتریان پس از تسویه بورسی از انبار و مخازن این مجتمع به عنوان انبار خود استفاده نموده و هر زمان که تمایل به حمل بار دارند مالیات واریز می نمایند و با این روش مشمول جریمه بورسی نمی شوند.

 شایان ذکر است این روش در خصوص کالاهایی که بصورت مقطعی تولید می شوند (على الخصوص مایعات)، توام با احتمال عدم موجودی در تاریخ ارسال ثبت سفارش می باشد.

لذا شرکت پتروشیمی شازند هیچ گونه مسئولیتی در تحویل حواله هایی که با تاخیرهای بیش از دو هفته برای این شرکت ارسال می گردد نداشته و نمی تواند مخازن و انبارهای خود را بدلیل عدم حمل برخی از مشتریان بلا استفاده نماید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟