جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

امکان خرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان اتصالات/ تولید S60 توسط پتروشیمی بندر امام از اول بهمن
با درخواست انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی جهت امکان خرید گرید PVC-S60 از بورس کالا برای تولیدکنندگان اتصالات PVC موافقت شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای خطاب به رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی درخواست کرد تا امکان خرید گرید PVC-S60 برای تولیدکنندگان اتصالات PVC مهیا شود.


در این نامه که خطاب به مرضیه طهماسبی نوشته شده آمده است تعداد زیادی از واحدهای تولیدی اتصالات از دیرباز به دلیل مشکلات کیفی و برنامه ریزی نامناسب توزیع S-57 به استفاده از S-60 به صورت ترکیبی با S-57 به طور مستقل در کارخانجات تولیدی خود اقدام کرده اند.

در ادامه عنوان شده است: لذا با توجه به مشکلات مختلف تولید، عرضه و کیفیت S-57 در حال حاضر از سرکار عالی درخواست می گردد دسترسی تولیدکنندگان اتصالات PVC را به خرید PVC-S6 از بورس، (بر اساس لیست قدیمی به شماره 225/97) مهیا فرموده و امکان خرید این گرید از  PVC را برای این گروه از تولیدکنندگان فراهم نمایید.

پاسخ دفتر صنایع پایین دست پتروشیمی

طهماسبی در پاسخ به این نامه نوشته است: احتراما به استحضار می رساند که تا پایان دی ماه، خرید کلیه گریدهای عرضه شده PVC در بورس کالا بدون لحاظ سقف سهمیه بهین یابی امکان پذیر است. از اول بهمن نیز پتروشیمی بندر امام اقدام به تولید S60 خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟