دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

914 هزار تن مواد پتروشیمی در شرکت امیرکبیر تولید شد
مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: 914 هزار تن مواد پتروشیمی در یک دوره هشت ماهه طی امسال در این واحد تولید شده که بیانگر تحقق 85 درصد برنامه تولید امسال در این شرکت است.

به گزارش ویکی پلاست سیدجواد سلیمانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در این راستا تولید محصولات پلیمری با تولید 345 هزار تن و تحقق 86 درصد برنامه تدوین شده که شامل تولید در واحد HD ‌به میزان 82 درصد، تولید در واحد LLD به میزان 89 درصد ، تولید در واحد LD به میزان 86 درصد برنامه پیش‌بینی شده می باشد.

پوی افزود:در این میان واحد LD با تولید 132 هزار تن نسبت به دوره هشت ماهه سال‌های گذشته بیشترین میزان رشد تولید را داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر خاطرنشان کرد: واحد الفین با تحقق 89 درصدی برنامه تولید خود با ثبت رکورد 500 هزار تنی، که 30 هزار تن نسبت به بیشترین تولید سال‌های گذشته افزایش داشته، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

وی از تحقق 81درصدی برنامه های فروش کلی این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت 587 هزار تن انواع محصولات را طی هشت ماهه امسال به فروش رساند و با فروش 335 هزار تن انواع محصولات پلیمری در بازارهای داخلی و خارجی، به میزان 11 هزار تن بیش از دوره‌های قبل فروش داشته است.

سلیمانی گفت: همچنین این شرکت در فروش ریالی با تحقق 115 درصدی برنامه در کل و 108 درصدی برنامه در فروش انواع محصولات پلیمری توانسته، به ترتیب رقم‌های 31 هزار میلیارد ریال و 22 هزار میلیارد ریال فروش را ثبت نماید که به نسبت دوره‌های مشابه سال‌های قبل جهش قابل توجهی را نشان می دهد.

پتروشیمی امیرکبیر در جنوب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر در زمینی به مساحت 55 هکتار فعالیت دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟