سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چند توصیه راه گشا برای درخواست افزایش حقوق
فرض می کنیم که شما در فکر بالا بردن حقوق تان هستید؛ برای مثال تصور می کنید ارزش کاری که اکنون در حال انجام دادن آن هستید، بیشتر است یا مسئولیت هایی که بر عهده گرفته اید افزایش یافته اند؛ کارتان را به بهترین شکل انجام می دهید و اکنون احساس می کنید زمان آن فرا رسیده است که با مدیرتان در مورد افزایش حقوق صحبت کنید.

چطور می خواهید به اتاق او بروید، در مقابل او  بنشینید و از او درخواست کنید که حقوق تان را افزایش دهد؟
برای پاسخ به این سؤال مطالب زیر را مطالعه کنید:

۱. با آمادگی روحی وارد شوید

اشتباهی که بیشتر افراد مرتکب می شوند، این است که با طرز فکر منفی وارد این مکالمه می شوند. برخی افراد تصور می کنند که دلیل افزایش حقوق شان باید این باشد که کارشان بیش از اندازه زیاد است یا چون حقوق سایر کارمندان افزایش پیدا کرده است، باید حقوق آن ها هم افزایش پیدا کند. این موضوع باعث می شود با روحیه ای آشوبگرانه درخواست شان را با رئیس شان مطرح می کنند.
باید این درک را داشته باشید که درخواستی که دارید، هم مالی است و هم احساسی. اگر نوع درخواست شما شکل درستی نداشته باشد و با انرژی منفی همراه باشد هیچ مدیری قبول نمی کند که حقوق شما را افزایش دهد؛ حتی اگر واقعا استحقاق افزایش حقوق را داشته باشید.
 
۲. مثال های روشنی بزنید

مهم ترین معیار ارزش شما به عنوان کارمند یک سازمان، همیشه عملکرد تان خواهد بود. اگر این توانایی را داشته باشید که در شرایط موجود، بیش از حد انتظار عمل کرده اید مثال های بارزی بیاورید، می توانید شانس خود را برای افزایش حقوق بالا ببرید و علاوه بر آن می توانید توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن، به سازمان یادآوری کنید.

۳. از طریق همکارانی که به آنها اطمینان دارید، جو را آماده کنید

داشتن سیاست در محل کار یک امر واضح است. اگر در محیط کارتان با تعدادی از کارمندان رابطه دارید و به آن ها اطمینان دارید و می دانید که آنها ارزش کار شما را درک می کنند و آمادگی این را دارند که با رضایت از آن صحبت کنند، می توانید در مورد افزایش حقوق تان با آن ها صحبت کنید.
چیزی که بیشتر افراد فراموش می کنند این است که کسب و کار و سازمان، یک مساله تیمی است. اگر همکاران شما از کار شما راضی باشند یعنی شما موفق شده اید و مطمئنا می توانید نظر مدیر تان را جلب کنید.

۴. درخواست تان را پس از یک پروژه ی موفق عنوان کنید

زمان بندی درست یعنی همه چیز. اگر قصد دارید که با مدیر تان در مورد افزایش حقوق صحبت کنید، زمان مطرح کردن آن را باید به درستی و با دقت بالا انتخاب کنید. برای مثال اگر به تازگی نتایج ضعیفی گرفته اید، شاید فرصت مناسبی برای مطرح کردن افزایش حقوق نباشد. به جای این کار چند هفته منتظر بمانید تا اوضاع مساعد شود و سپس درخواست تان را مطرح کنید.

۵. پیشنهاد کنید مسئولیت هایی که دارید، افزایش پیدا کنند

به خاطر داشته باشید که افزایش حقوق شما به این معنا نیست که شرکت هزینه بیشتری را متقبل می شود تا شما همان میزان کار قبلی را انجام دهید، بلکه باید این افزایش هزینه را به نحوی جبران کنید.
بنابراین باید با چند پیشنهاد به اتاق مدیرتان بروید؛ پیشنهاد هایی که به مدیر تان نشان دهد اگر شما حقوق تان افزایش پیدا کند، ارزش بیشتری برای سازمان خواهید داشت.

۶. در سازمان ارزش بیشتری حول خودتان بیافرینید

شما چه یک کارآموز باشید و چه یک مدیر نوآور، همیشه می توانید به بالا بردن ارزشی که در سازمان دارید، ادامه دهید. این به این معناست که فرصت پیشرفت برای شما پایانی ندارد.
به عبارت دیگر، چیزی از خود تان به سازمان اضافه کنید. برای مثال شاید یک منبع درآمد جدید برای سازمان پیدا کرده باشید. یا برای مثال این توانایی را داشته باشید که پروژه های جدید برای شرکت تعریف کنید و از جانب آن ها شروع به کسب درآمد کنید.

در مجموع می توان گفت چیزی که همیشه افزایش حقوق شما را توجیه خواهد کرد بالا رفتن ارزشی است که شما برای شرکت دارید. هر چقدر ارزش بیشتری برای شرکت تان داشته باشید، مدیر قبول می کند که برای نگه داشتن شما در شرکت، هزینه ی بیشتری متقبل شود و با افزایش حقوق شما موافقت می کند.

 منبع: INC

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟