دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اثر متقابل قیمت های جهانی و دلار نیمایی روی قیمت های پایه
در حالی که به دنبال افت شدید قیمت نفت طی یک ماه گذشته، قیمت خوراک پتروشیمی ها و همچنین قیمت محصولات پتروشیمی در بازارهای مختلف دنیا با کاهش چشمگیر مواجه شد اما جهش قیمت دلار نیمایی امروز (یکشنبه 11 آذرماه) نسبت به دو هفته گذشته، می تواند اثر خنثی کننده روی کاهش قیمت ها داشته باشد.

به گزارش ویکی پلاست، قیمت دلار نیمایی در 27 آبان، 81241 ریال بود در حالی که امروز، یکشنبه 11 آذرماه، قیمتی که برای دلار نیمایی در سامانه سنا ثبت شده، عدد 87.852 ریال را نشان می دهد؛ یعنی 6.612 ریال (8.1 درصد) افزایش نسبت به قیمت دو هفته پیش. هفته گذشته به علت تقارن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با یکشنبه، اعلام قیمت انجام نشد و قیمت های این هفته، بعد از گذشت 14 روز انجام می شود.

افت هفته به هفته معاملات محصولات پتروشیمی و انتظار کاهش بیش از پیش قیمت های پایه، این تصور را ایجاد کرده بود که قیمت های پایه، همچنان کاهشی خواهند بود، ولی با افزایش 661 تومانی امروز دلار نیمایی، احتمال کاهش را باید از ذهن دور کرد.

با این سیگنال، باید در انتظار رفتار خریداران محصولات پتروشیمی در بورس کالای این هفته باشیم، چرا که عدم خرید هفته های گذشته می توانست به دلیل انتظار کاهش بیشتر قیمت ها باشد و پس از چند هفته عدم خرید، قیمت های امروز می تواند نشانه شروع خرید و معاملات در بورس کالا باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟