جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی به پایان رسید
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صادرات با بیان اینکه استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیکی از جمله مواردی است که در ارزیابی صادرکنندگان نمونه مدنظر قرار گرفته است، گفت: حضور در تشکل‌های صادراتی نیز از سوی صادرکنندگان نمونه یکی از مواردی بوده است که به آنها در این ارزیابی بها داده شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از سازمان توسعه تجارت، خسروتاج با اشاره به پایان فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی و آمادگی برای برگزاری بیست و دومین سالروز ملی صادرات، از 12 شاخص اصلی در انتخاب صادرکننده نمونه ملی نام برد و گفت: امسال بر خلاف دوره های گذشته، با استفاده از برنامه‌های رایانه‌ای و به صورت دقیق‌تری فرآیند انتخاب صادرکنندگان اجرا شد.

معاون وزیر در امور صادرات و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: عضویت در تشکل‌ها، وبسایت، برند داخلی، استاندارد بین المللی مدیریت، استاندارد کیفی، دفتر فروش خارج از کشور، حضور یا مشارکت در نمایشگاه ها، استانداردهای تشویقی، ثبت سیستمی برند، برند محصول در خارج از کشور، حضور در هیات های تجاری و عضویت در کنسرسیوم از شاخص های انتخاب صادرکننده نمونه  است که در ارزیابی ها بر آن تمرکز شده است.

وی با بیان اینکه امسال بر خلاف برخی صادرکننده ها که معتقدند که صادرات ممنوع شده و تعهد ارزی داریم، بیش از هر زمانی به صادرات غیرنفتی توجه داریم گفت: این مسابقه و رقابت باید بیش از گذشته افزایش یابد که از جمله آن فرهنگ سازی برای امنیت صادرات است.

معاون وزیر در امور صادرات خاطرنشان کرد: امسال در این مسابقه روز ملی صادرات، ۳۰۰ شرکت را در بخش صنعت و معدن، کالاهای صنعتی و معدنی، ۱۵۳ متقاضی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی، ۴۳ شرکت در بخش خدمات و ۱۴ شرکت نیز بازرگانی داریم که ۵۱۰ شرکت را شامل می شود و مدارک آنها نیز کامل شده است. بیشترین متقاضی را نیز در حوزه صنعت و معدن داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: ۶۲ شرکت در بخش صنایع شیمیایی، ۴۳ شرکت در مصالح ساختمانی، ۳۷ شرکت صنایع نساجی، پوشاک و چرم متقاضی حضور در ارزیابی روز ملی صادرات بوده اند. این در حالی است که مهمترین شاخص هایی که در این حوزه مطرح بوده، ارزآوری بوده است که پس از آن، توسعه بازار و ماندگاری مدنظر قرار گرفته است تا صادرکننده نمونه انتخاب شود.

خسروتاج با بیان اینکه استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیکی از جمله مواردی است که در ارزیابی صادرکنندگان نمونه مدنظر قرار گرفته است، گفت: حضور در تشکل‌های صادراتی نیز از سوی صادرکنندگان نمونه یکی از مواردی بوده است که به آنها در این ارزیابی بها داده شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟