پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران سومین کشور دارنده نشان پنج گرید پروپلین و پلی اتیلن است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: این شرکت موفق به انحصار زدایی از پنج گرید پروپیلن و پلی اتیلن که پیش از این در انحصار دو کشور امریکا و ایتالیا بود، شد طوریکه که جمهوری اسلامی ایران سومین کشور دانده این دانش است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، سیدحسین میرافضلی اعلام کرد: پتروشیمی جم 13 گرید مهم در حوزه الفین ها و پلی اتیلن ها را به تولید انبوه رسانده و تولید تجاری این محصولات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تولید 13گردید جدید در پتروشیمی جم بیانگر دانش بالای مهندسان ایرانی و قدرت پتروشیمی ایران و از سوی دیگر رفع نیاز کشور به این گریدها است یادآورشد: با تولید این محصولات تا 50 میلیون دلار ارزش افزوده ایجاد می شود؛ البته درصورتی که پایین دست این گریدها توسعه یابد، تا 100 میلیون دلار ارزش افزوده ایجاد خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: علاوه بر هدف تامین نیاز داخل در راستای ارزش افزوده و ، اشتغال پایدار درصدد صادرات گریدهای خاص و توسعه بازار هستیم.

وی گفت:پنج گرید پروپیلن و پلی اتیلن انحصار زدایی دانش تولید آنها توسط پتروشیمی جم بعنوان سومین شرکت در جهان شامل MD-35504، MD-3510، MD-3520،LL-235F6 و LL-235F7 است.

میرافضلی اظهارداشت:پتروشیمی جم در مدت نه چندان طولانی از فعالیت توانسته به تولید 13 گرید خاص دست یابد و بدین ترتیب ایران جزو سه کشور اول و انحصاری دنیا در تولید این محصولات قرار گرفته است.

وی یادآورشد: گرید MD-35504 پلی اتیلن با دانسیته متوسط برای کاربردهای روتومولدینگ طراحی شده و محصولات تولید شده با آن دارای خواص ESCR بالایی است که کاربری تولید مخازن آب و مواد شیمایی و قطعات قالب گیری دارد. 

این مقام مسوول گفت: گرید MD-3510 پلی اتیلن با دانسیته متوسط برای استفاده در ساخت نوارهای آبیاری قطره ای بعنوان یکی از روشهای نوین آبیاری طراحی شده است.

میرافضلی افزود:گرید MD-3520 پلی اتیلن با دانسیته متوسط در ساخت نوارهای آبیاری قطره ای پلاک دار و بغل دوخت و فیلم های چند لایه و ورقهای پلی اتیلنی کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم یادآورشد:گرید LL-235F6 پلی اتیلن سبک خطی در ساخت نوارهای آبیاری قطره ای، فیلمهای بسته بندی، فیلمهای چندلایه و فیلمهای کشاورزی استفاده می شود.

وی گفت: گرید LL-235F7 پلی اتیلن سبک خطی برای تولید فیلم های پلی اتیلن و بسته بندی های لامینیت شده استفاده می شود طوریکه این گرید خواص سیلینگ، نوری و استحکام مکانیکی بالایی دارد. 

میرافضلی افزود:گرید LL-HP-18XF5 پلی اتیلن گرید فیلم با استحکام مکانیکی بسیار بالاست که در کابردهایی مانند کیسه های سه لایه (مخصوص بسته بندی گرانول در پتروشیمی ها)، فیلمهای کشاورزی و بسته بندی های مواد غذایی استفاده می شود. 

وی یادآورشد: گرید MD-38504 پلی اتیلن سبک خطی برای کاربردهای روتومولدینگ برای مخازن نگهداری آب و مواد شیمیایی طراحی شده است و محصولات تولید شده با آن دارای استحکام و پایداری ابعادی بالایی است.

مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: گرید CC-52502 پلی اتیلن سنگین جهت استفاده در ساخت درب های بطری های آب و نوشیدنی هایی مانند نوشابه، دوغ و دلستر طراحی شده است و در طراحی این گرید علاوه بر خواص مکانیکی و ESCR بالا، ویژگی های اورگانولپتیک و عدم تاثیر روی خواص رنگ و بوی مواد آشامیدنی در نظر گرفته شده است.

وی گفت:گرید CC-52502SU پلی اتیلن سنگین در ساخت درب بطری نوشیدنی ها استفاده می شود این گرید دارای فرایند پذیری مناسبی بوده و نفوذ ناپذیری آن در مقابل گازها بسیار بالاست.

میرافضلی افزود:گرید CC-52501 پلی اتیلن سنگین برای ساخت درب بطری نوشیدنی های گازدار طراحی شده است و در فرایندهای قالبگیری فشاری و تزریقی قابل استفاده است و خواص اورگانولپتیک ،مکانیکی و ESCR آن بالاست.

وی یادآورشد:گرید HD-5000S پلی اتیلن سنگین برای تولید الیاف مونوفیلامنت که کابری تولید تورهای ماهیگیری، طناب دارد استفاده می شود. 

میرافضلی اظهارداشت: گرید باک نیزگرید پلی اتیلن سنگین برای تولید باک خودرو طراحی شده است و این گرید فرایند پذیری مناسبی داشته و دارای خواص مکانیکی و ESCR بالایی در تماس با سوخت خودرو بالاخص بنزین است. 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: گرید PP EP3130UV نیز یکی از گریدهای پلی پروپیلن است که برای تولید سپر خودرو طراحی شده و دارای خواص مکانیکی و چقرمگی بسیار بالایی است.

وی افزود:صنعت پتروشیمی ایران با رشد و تعالی توانسته بازوی اقتصاد کشور شود و در این روزهای سخت بیش از همه چشمان امید به این صنعت دوخته شده است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟