یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

استقبال بازار ارز از تعطیلات
بازار ارز از روزهای پر‌التهاب خود فاصله گرفته است. بررسی معاملات ارزی در نخستین روز کاری هفته جدید حاکی از آن است که بازار رنج شده و نوسان چشمگیری در ارزش شاخص‌ها مشاهده نمی‌شود. اما پیش‌بینی می‌شود با اتمام ماه صفر میزان تقاضا در معاملات ارزی و طلایی افزایش یابد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، معاملات ارزی و طلایی در آرامش به کار خود ادامه می‌دهند. بررسی‌ها نشان می‌دهد دامنه نوسان نرخ شاخص‌های ارزی و طلایی کوچک شده است. به عقیده تحلیلگران دور شدن بازار از هیجانات منفی در کنار شروع هفته نیمه‌تعطیل می‌تواند از جمله عوامل این افت دمای بازارها باشد. درصورتی که در روزهای نیمه‌تعطیل پیش‌رو سیگنال منفی جدیدی به بازار تزریق نشود، با توجه به کاهش عمق معاملات احتمال نوسان شاخص‌ها اندک است. در این میان فعالان بازار طلا از رکود و افت تقاضای صورت گرفته در این بازار ناراضی‌اند.

نادر بذر‌افشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تازه‌ترین اظهارنظر خود در این رابطه گفت: «رکود و کاهش تقاضا و بحرانی که از ابتدای سال بوده هنوز در صنعت ما وجود دارد. در ماه‌های اخیر حدود 20 تا 30 درصد افت تقاضا را مشاهده کردیم.» او در ادامه خاطرنشان کرد که التهابی در بازار وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود با اتمام ماه صفر شاهد رشد سطح تقاضا باشیم.

بذر‌افشان گفت: «بازار شرایط افزایش تقاضا و التهاب چندانی ندارد، نوسان بازارهای جهانی و نوسان بازار ارز در بازار داخلی باعث شد این هفته، افزایش قیمت داشته باشیم. هفته آینده پایان ماه صفر است و امیدواریم با خروج از ماه صفر و بعد از آن با ورود به ماه جدید، شرایط اقتصادی و کاری همکاران ما بهتر شود.» رئیس اتحادیه طلا و جواهر پیش‌بینی کرد: «ممکن است نوسان‌های بین یک تا سه ‌درصدی در قیمت طلا و سکه در طول هفته آینده داشته باشیم که آن نیز در قبال واکنش به بازارهای جهانی یا بازار ارز داخل و نیز خبرهای سیاسی و اقتصادی در سطح دنیاست.»

روز خلوت بازار ارز

روند معاملات بازار ارز در روز گذشته کم‌نوسان بود. قیمت اسکناس آمریکایی در عصر روز گذشته حدود 200 تومان گران‌تر از نرخ روز پنج‌شنبه در رقم 59 هزار و 900تومان ثبت شد. این در حالی است که دامنه نوسان دیگر ارزهای شاخص بازار از این نیز کوچک‌تر بود. یورو و پوند با افت نرخ‌های یکسان 50 تومانی به ترتیب در ارقام 66هزار و 300تومان و 78 هزار و 750 تومان معامله شدند.

قیمت اسکناس دلار در معاملات رسمی مرکز مبادله ارز و طلا نیز رشد اندک 26 تومانی را تجربه کرد. روز گذشته بازار سکه و طلا مانند بازار ارز نسبتا کم‌نوسان بود. قیمت سکه طلا طرح جدید با 245هزار تومان کاهش در پله نخست کانال 43 میلیون تومانی به فعالیت خود ادامه داد. نیم و ربع سکه نیز افت ارزش یکسان 100 هزار تومانی را تجربه کردند و در ارقام 23 میلیون و 300 هزار تومان و 15میلیون و 300 هزار تومان معامله شدند.


                                         ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟