جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اخبار منتخب اخبار صنعت
۱۲ مهر ۱۳۹۷ 1 2445

یکی از کارگزاری‌های بورس کالا عنوان کرد:

عدم تحویل کالای فروخته شده توسط برخی پتروشیمی‌ها

عدم تحویل کالای فروخته شده توسط برخی پتروشیمی‌ها
یکی از کارگزاری‌های بورس کالا از عدم تحویل کالای فروخته شده به مشتری توسط برخی‌ عرضه‌کننده‌ها با دلایل عجیب و غیرمنطقی خبر داد.

یکی از کارگزاری‌های بورس کالا در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی پلاست، با بیان اینکه التهابات اقتصادی در ماه‌های اخیر بازارهای مختلف کالایی را دچار مشکل کرده است اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که اخیراً در زمینه بورس انرژی و کالا به وجود آمده، این است که کالاهایی که با قیمت پایه خرید و فروش می‌شد با بیان این دلیل که کالا رقابت نشده، به مشتری تحویل داده نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون، عرضه‌کننده و فروشنده برای عدم تحویل کالا به مشتری‌ باید دلایل منطقی داشته باشند و مستندات خود را نیز ارائه کند در حالی که عدم رقابت کالا دلیل منطقی نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد التهابات اقتصادی و عدم ثبات ارز موجب شده تا کالاها به مشتری‌ تحویل داده نشود و برخی عرضه‌کننده‌ها تنها حاضر شد‌ه‌اند که ۵ درصد حق ابطال را به خریدار پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه تولید‌کننده به محصولات و کالاهایی خریداری شده نیاز دارند و به دنبال دریافت ۵ درصد حق ابطال نیست ادامه داد: در روز‌های اخیر کالای پلتفرمت یا پارازایلین که توسط مشتری‌ها و تولید‌کننده با رعایت شرایط و قوانین خریداری‌شده، توسط عرضه کننده تحویل داده نشده است و عرضه‌کننده‌ها از این طریق به دنبال تغییر قیمت‌های پایه هستند.

این کارگزار بورس کالا عنوان کرد: همچنین در روز‌های اخیر پتروشیمی خراسان ۲۲۰ تن کریستال ملامین عرضه کرد و تولید‌کننده این کالا را خریداری کرد، اما پتروشیمی با ذکر این دلیل که کالا رقابت نشده، از تحویل کالای فروخته شده به مشتری خودداری کرد و این در حالی است که پتروشیمی ارومیه همین کالا را به تولید‌کننده و خریدار تحویل داده است.

وی با تأکید بر اینکه باید از تولیدکننده‌ها حمایت‌ شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در شرایط سخت اقتصادی، عرضه‌کننده‌ها باید فشار را از تولیدکننده‌ها کم کنند و به همین دلیل باید تدبیری اندیشیده شود تا این عدم تحویل کالا به یک سنت تبدیل نشود چراکه در این صورت مشکلات بسیار زیادی برای تولید‌کننده‌ها به وجود خواهد آمد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 86%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
علم پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷
این حرفها رو ننویسین باعث ازادسازی نرخ از۴۲۰۰ به نیمایی۸۴۰۰ میشه بعد دوباره رقابتهای بی سقف و گرونی و دوباره رکود نگین این حرفا پتروشیمیها رو ...کرده دلاراشونم بقول رییس جمهور خیانت میکنن پس نمیارن ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟