پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چرا ایران پلاست دوازدهم برای تجار کشورهای همسایه جذاب است؟
حضور پر رنگ بازرگانان عراقی و افغانستانی در سالن هایی که محصولات تمام شده مثل نایلون و نایلکس و ظروف یکبارمصرف و... یکی از شاخص ترین اتفاقات ایران پلاست دوازدهم است. ولی چرا؟

به گزارش ویکی پلاست، واریز نقدی پیش پرداخت برای خرید چند ماه آینده تولیدات واحدها، نشان می دهد تا چه حد، سقوط ارزش ریال، محصولات ایرانی را برای صادرات (بخوانید صادرات یارانه) جذاب کرده است که تجار عراقی و افغانستانی با چنین حرص و ولعی اقدام به خرید می کنند.

مشاهدات ویکی پلاست نشان می دهد در برخی موارد، بازرگانان خارجی، به جز پیش خرید محصول، هزینه تهیه دستگاه جدید را نیز به تولیدکنندگان پیشنهاد یا پرداخت کرده اند.

شاخصه جدید بازار محصولات تمام شده پلاستیکی، نشان می دهد به رغم مشکلات فراوان تأمین مواد اولیه، تولید، تعهد ارزی و سایر موانع، اما خریدار دست به نقد برای بیشتر محصولات ایستاده و منتظر است.

تحلیل اینکه تا چه حد صادرات یارانه به این شکل به اقتصاد کشور و تولید کمک خواهد کرد، مقوله ایست جدا ولی به نظر در این شرایط سخت و پیچیده، تنها راه دوام و بقای صنعت، به همین شکل صادرات، وابسته شده است.

توجه به احتیاط های لازم در این روزهای بازار برای تولیدکنندگان بسیار مهم است. دریافت پیش پرداخت تجار خارجی، به صورت دلار یا یورو به صورت کامل یا بخشی از پیش پرداخت با ارزهای دیگر، کمک می کند ارزش محصول فروخته شده، حفظ شود و در این نوسانات بازار، به حفظ منافع تولیدکنندگان، کمک کند.

هر چند خریداران خارجی هم بسیار باهوش عمل کرده و از پرداخت وجهی به جز ریال خودداری می کنند، ولی اگر درخواست ارز به جای ریال، به صورت هماهنگ توسط همه تولیدکنندگان انجام شود، تجار خارجی هم مجبور خواهند بود با قواعد تعیین شده توسط تولیدکننده ایرانی، خرید خود را انجام دهند.

در مورد این موضوع بیشتر می نویسیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟