یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

صعود بهای برنت با افزایش تقاضا
قیمت نفت در روز چهارشنبه ۱۳مارس به دلیل افزایش تقاضا در سراسر جهان، به‌ویژه از سوی ایالات‌متحده بزرگ‌ترین مصرف‌کننده انرژی جهان، سیر صعودی داشت. با وجود تورم پایدار در ایالات‌متحده، احتمال اینکه فدرال‌رزرو، نرخ‌های بهره را کاهش دهد، همچنان وجود دارد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت آتی برنت برای تحویل در ماه مه‌با ۲۸‌سنت افزایش به ۸۲دلار و ۹۰‌سنت در هر بشکه رسید، درحالی‌که قیمت نفت‌خام وست‌تگزاس اینترمیدیت آمریکا برای تحویل در آوریل با ۲۸‌سنت افزایش، ۷۸ دلار و ۳۰‌سنت فروخته شد.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پیش‌بینی خود را مبنی‌بر رشد بالای تقاضا برای نفت حفظ کرد و تخمین زد که تقاضا در سال‌۲۰۲۴ به میزان ۲‌میلیون و ۲۵۰‌هزار بشکه در روز و در سال‌۲۰۲۵ به میزان یک‌میلیون و ۸۵۰‌هزار بشکه در روز بالا خواهد رفت. علاوه‌بر این، گزارش‌ها حاکی از کاهش ذخایر نفت‌خام و سوخت ایالات‌متحده در هفته گذشته بود.

به‌رغم افزایش شدید قیمت مصرف‌کننده در ایالات‌متحده در ماه فوریه که شامل هزینه‌های بالاتر بنزین و سرپناه نیز می‌شود، این باور وجود دارد که فدرال‌رزرو همچنان ممکن است نرخ‌ها را کاهش دهد و این امر باعث افزایش تقاضای نفت می‌شود. تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که جو بازار همچنان مثبت است و انتظار می‌رود که فدرال‌رزرو سیاست کاهشی را در ماه ژوئن آغاز کند.  علاوه‌بر این، کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت‌خام آمریکا و پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه رشد اوپک نیز باعث افزایش قیمت نفت شده‌است.

نزول قیمت نفت در روز دوشنبه به دلیل افزایش پیش‌بینی‌های تولید نفت ایالات‌متحده بود. به‌رغم انتظارات کاهش تولید اوپک و حملات اخیر پهپادها به تاسیسات روسیه که باعث کاهش رشد عرضه جهانی نفت شده، افزایش قیمت روز سه‌شنبه محدود بود، با این حال ابهام در مورد تنش‌های ژئوپلیتیک و تاثیر بالقوه بر تولید و زنجیره تامین نفت همچنان پابرجاست.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟