یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دستور معاون اول رییس جمهور برای بازنگری در نرخ خوراک و فرآورده پالایشگاه‌ها
با دستور دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور «دستورالعمل نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» با رویکرد حفظ قابلیت پیش‌بینی پذیری و حمایت از صنایع بورسی مورد بازنگری قرار می گیرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، در هفته‌های گذشته بازار سرمایه کشورمان تحت تاثیر مسائل خارجی و تنش‌های منطقه‌‍ای دچار نوساناتی شده‌ که نه تنها مردم، بلکه فعالان اقتصادی را نیز نگران کرده است.


از اصلی‌ترین دلایل تغییر جهت حرکت برخی از فعالان اقتصادی کشور در جابجایی سرمایه خود بین بازارهای مالی مختلف انتظارات برآوردی ایشان است . در این راستا تصمیمات و سیاست‌گذاری تیم اقتصادی دولت می تواند چشم‌انداز صحیح و دقیق‌تری پیش روی فعالان اقتصادی و صنعتگران کشور قرار دهد. و بدین طریق علاوه بر افزایش امید و انگیزه به مشارکت بیشتر در فعالیت های اقتصادی مولد و اصیل، قابلیت پیش‌بینی پذیری نیز در بازار سرمایه خدشه دار نشود.

به همین منظور، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تایید معاون اول رئیس جمهور، دولت تصمیم بر بازنگری بندهایی از «دستورالعمل جدید نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه‌ها» که اخیرا تهیه و ابلاغ گردیده بود گرفت.

همچنین دولت در تلاش است که برای تسویه بدهی خود به صنایع بخصوص با اولویت صنایع بورسی، فرآیند، سازوکار و زمان‌بندی مشخصی را تهیه کند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟