جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نرخ تسعیر ارز در بورس کالا اعلام شد
امیرمهدی صبایی، سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتی نوشت: مطابق مفاد نامه رییس کل محترم بانک مرکزی، نرخ فروش حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مبنای نرخ تسعیر قیمت خوراک و قیمت پایه محصولات شرکت های پالایش نفت و پتروشیمی در بورس های کالایی قرار گرفت.

به گزارش ویکی پلاست، به نقل از همشهری آنلاین، اینگونه اعلام شده که رییس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای "نرخ فروش مرکز مبادله ارز و طلای ایران را مبنای نرخ ارز تسعیر خوراک و قیمت پایه بورس کالا عنوان کرده" که بر این اساس به زودی، شاهد تغییر قیمت پایه محصولات پتروشیمی و پالایشی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواهیم بود.  

اما احتمالی که گمان می رفت دیر یا زود عملی شود، امروز (دوشنبه 13 شهریور) نهایی و اعلام شد. دلار 28.500 تومان هم مانند دلار 4200 و دلار نیمایی، به تاریخ پیوست تا از این پس، قیمت های پایه با دلار بازار مبادله، اعلام شود.

بر اساس توییت جدید سید یاسر جبراییلی، نرخ جایگزین دلار 28.500 تومان برای محاسبه قیمت های پایه، 37.500 تومان خواهد بود.

امسال طی دو نوبت، قیمت های پایه تغییر کرد و به 28.500 بازگشت. اولین بار در 6 فروردین و بازگشت آن در روز 13 فروردین! و دومین بار 4 تیرماه بود که بعد از تغییر نرخ فرآورده های نفتی به 38 هزار تومان، مدیریت توسعه صنایع پایین دستی، یک هفته اعلام قیمت ها را به تعویق انداخت

سوابق خبر:

تغییر نرخ دلار قیمت های پایه از روز گذشته و بعد از انتشار تصویب نامه هیئت وزیران در مورد فرموله شدن محاسبه نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها، استارت خورد. در بند سوم تصویب نامه آمده بود: به منظور تنظیم بازار روغن موتور، شوینده ها، نوشیدنی ها و صنعت نساجی، قیمت پایه روغن پایه (لوبکات)، آلکیل بنزن خطی، پلی اتیلن ترفتالات و پلی استایرن در بورس کالا، به تشخیص کارگروهی از وزارت خانه های نفت، صمت و اقتصاد، از طریق تعدیل بهای خوراک دریافتی این تولیدکنندگان این محصولات، تعدیل خواهد شد.

 


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 88%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟