شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 10 تیر 1402/ شماره 782
عناوین خبری امروز: قیمت‌های جهانی؛ بدون تغییر و کاهشی, نیما همچنان در 28.500 ماند, آغاز هفته افزایشی دلار آزاد

قیمت‌های جهانی؛ بدون تغییر و کاهشی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 30 ژوئن 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها عمدتا روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند. سبک فیلم، سنگین فیلم و سبک خطی، بیشترین کاهش را داشتند و در مقابل، پی وی سی روندی افزایشی داشت. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها عمدتا بدون تغییر یا با تغییری جزئی همراه بودند. تنها پلی استایرن ها بودند که کاهش بیشتری را ثبت کردند. البته به دلیل اعلام نشدن قیمت های پایه در هفته گذشته، قیمت های فردا با دو هفته قبل مقایسه خواهد شد که پ پ ها و پلی استایرن ها کاهش قابل توجهی را پیش رو دارند.

نیما همچنان در 28.500 ماند
هفته قبل دلار پایه فرآورده های پتروشیمی، صعودی ناموفق به قیمت 38 هزار تومان داشت. صعودی که تنها دو روز دوام داشت و دلار این محصولات، مجددا به 28.500 بازگشت. پس از یک هفته وقفه، قیمت های پایه‌ محصولات پتروشیمی، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی 28.500 تومان است و در مقابل قیمت های جهانی نسبت به دو هفته گذشته روندی کاهشی و بدون تغییر داشتند.

آغاز هفته افزایشی دلار آزاد
دلار آزاد که هفته گذشته در مجموع 150 تومان کاهش داشت و بازار را با 49 هزار و 250 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با 49 هزار و 550 تومان آغاز کرد و با افزایشی آرام تا 49 هزار و 750 تومان پیش رفت. در نهایت تا ساعت 15 هر دلار با 500 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 49 هزار و 750 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به چهارشنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 262 تومان قیمت خورد.

ریزش عمده قیمت های بازار
قیمت های بازار امروز عمدتا روندی کاهشی داشت. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند و بین 1000 تا 2300 تومان ریزش را ثبت کردند. گروه پ پ نساجی اما امروز عمدتا بدون تغییر ماند و در چند گرید محدود تا 1000 تومان افزایش را نیز، رقم زد. گروه پ پ شیمیایی هم امروز بین 1300 تومان کاهش تا 2000 تومان افزایش نوسان داشت. گروه پی وی سی با 700 تا 1000 تومان کاهش نسبت به قیمت هفته گذشته پیشنهاد شد. و در مقابل گروه پت بطری امروز بین 700 تا 3000 تومان افزایش پیدا کردند.

پایان هفته برنت با 75 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 74 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 72 تا 74 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با صعود به 75 دلار به کار خود پایان دادند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 75 دلار و 19 سنت بود.

کاهش 9 هزار واحدی بورس در آغاز هفته
بعد از کاهش 20 هزار و 474 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با افت 9 هزار و 490واحدی، به 2 میلیون و 143 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟