پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 8 اسفند 1401/ شماره 710
عناوین خبری امروز: صعود رقابت پ پ و پی وی سی ها, دلار نیمایی همچنان بدون تغییر, عقب‌نشینی دلار آزاد به میانه کانال 57 هزار تومان

صعود رقابت پ پ و پی وی سی ها
امروز مطابق دوشنبه هر هفته معاملات کالاهای گروه پ پ و پی وی سی در بورس کالا انجام شد. با توجه به جهش دلار طی چند روز گذشته معاملات امروز با رقابتی بیشتر از هفته قبل انجام گرفت. پ پ های نساجی که هفته پیش بین 2 تا 26 درصد رقابت شده بودند امروز با رقابتی بین 22 تا 38 درصد رقابت شدند. گروه پ پ شیمیایی نیز از رقابتی بین 18 تا 73 درصد هفته گذشته به 32 تا 91 درصد رقابت رسیدند. گروه پی وسی نیز که هفته اول اسفند با رقابتی بین 19 تا 28 درصد معامله شده بودند، امروز بین 28 تا 48 درصد رقابت شد.

دلار نیمایی همچنان بدون تغییر
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز نیز ثابت ماند و عدد 28 هزار و 371 تومان نسبت به دیروز، تغییری نداشت. میانگین روزانه نیز همچنان در محدوده 28 هزار و  300 تومان باقی ماند.

عقب‌نشینی دلار آزاد به میانه کانال 57 هزار تومان

دلار که بازار روز گذشته را با قیمت 57 هزار و 450 تومان به پایان رسانده بود، امروز را افزایشی و با 58 هزار تومان آغاز کرد ولی در ادامه مجددا با روندی نزولی به کانال 57 هزار تومان عقب نشینی کرد. در نهایت دلار آزاد تا ساعت 16، با 50 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت دیروز، 57 هزار و 500 تومان پیشنهاد می‌شد. امروز هر دلار آمریکا در مرکز مبادله ارز و طلای کشور، با 412 تومان رشد، 43 هزار و 92 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم تا این لحظه هر دلار در محدوده‌ی 52 هزار و 445 تومان به فروش می‌رسد.


قیمت های بازار؛ عمدتاً کاهشی

قیمت های بازار برخلاف روز گذشته، امروز عمدتا روندی کاهشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین ریزش را داشتند و بین 700 تا 3000 تومان اُفت را رقم زدند. در گروه پ پ های نساجی نیز شاهد کاهش قیمت ها تا 1000 تومان بودیم و در بعضی کالاها نیز قیمت ها بدون تغییر بودند. پ پ های شیمیایی نیز در عمده کالاها روندی نزولی داشتند و بین 500 تا 1000 تومان کاهش را ثبت کردند. پی وی سی ها نیز بین 500 تومان کاهش تا 700 تومان افزایش نوسان قیمت داشتند.

شرط عدم برخورد تعزیراتی با خریداران مواد پتروشیمی بازار آزاد
کمیته تخصصی پتروشیمی در مورد نحوه برخورد با خریداران مواد پتروشیمی در بازار آزاد، پیشنهاد عدم شُمول تخلف و برخورد تعزیراتی با واحد خریدار را مشروط به اثبات مصرف مواد خریداری شده در فرایند تولید محصول و افشای اطلاعات فروشنده مواد پتروشیمی در بازار آزاد را تصویب کرد.

شروع هفته برنت با عقب نشینی به 82 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 83 دلار به پایان رسانده بود، بازار امروز و هفته جدید را با 1 دلار کاهش و قیمت 82 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 14 به 82 دلار و 67 سنت رسیده است.

رُشد 4 هزار واحدی بورس تهران
بعد از جهش 65 هزار و 251 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را هم صعودی به پایان رساند و شاخص کل در پایان معاملات با رشد 4 هزار و 92 واحدی، به 1 میلیون و 809 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟