یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

با Easy Card در تایپی پلاست چه می شود کرد؟ + خدمات رایگان به مدعوین شرکت های تایوانی
یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه پلاستیک تایوان، با ارسال تصویر Easy Card، خدمات ساده اما رضایت بخشی که با این کارت ها به بازدیدکنندگان تایپی پلاست ارائه می شود را برای ویکی پلاست توضیح داد.

محمد هاشمی، نماینده شرکت FKI تایوان در ایران با ارسال تصویر Easy Card، خدمات ساده اما رضایت بخشی که با این کارت ها به بازدیدکنندگان تایپی پلاست ارائه می شود را برای ویکی پلاست توضیح داد.

به گفته این بازدیدکننده تایپی پلاست، به محض ورود بازدیدکنندگان، Easy Card بدون دریافت هزینه و البته بدون شارژ با یک راهنمای کامل، تحویل بازدیدکنندگان می شود و هر بازدیدکننده با شارژ این کارت ها می تواند از خدمات وسایل نقلیه مثل تاکسی، اتوبوس، مترو و تله کابین و قطارهای تندروی بین شهری استفاده کرده و برای بازدیدکنندگانی که کارت های بانکی بین المللی به همراه ندارند، بسیار کاربردی و مفید است. به جز هزینه های حمل ونقل، بلیت بازدید از اماکن مختلف مثل موزه و کاخ ها و باغ وحش و ... را نیز می شود با این کارت پرداخت کرد.

اقامت رایگان برای بازدیدکنندگان مدعو

خدمت دیگری که توسط دولت تایوان به بازدیدکنندگان نمایشگاه ها ارائه می شود، اقامت رایگان در مدت برگزاری نمایشگاه هاست. به این معنی که بازدیدکنندگانی که توسط شرکت های تایوانی دعوت شده باشند، در مدت اقامت، میهمان دولت تایوان هستند و هزینه هتل (با هزینه اقامت حداقل 100 دلار برای هر شب) توسط دولت تایوان پرداخت می شود.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟